Drzne linije nove mazde5

Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5 Foto: Žurnal24 Mazda5
Na začetku leta 2011 na ceste prihaja povsem nova mazda5. Dobila je nov videz, tako zunaj kot znotraj, za podobno ceno kot pri prvi generaciji pa ponuja več tehnologije in opreme.
Oglej si celoten članek

Mazda v svetu avtomobilizma slovi po drznih linijah svojih modelov, ki so pogosto nagrajeni z nazivi za najlepšo obliko. Nova mazda5, ki na slovenske ceste prihaja na začetku prihodnjega leta, ni izjema.

Mazdini inženirji so družinski enoprostorec povsem prenovili, tako zunaj kot znotraj. Zunanjost izhaja iz koncepta nagare. Mazdo5 boste spoznali po edinstveni valoviti bočni silhueti, horizontalno postavljenih žarometih in "nevidnem" D-stebričku. Na voljo je osem barv karoserije, dodana je povsem nova – kovinsko svetlomodra barva.



Novi bencinski agregat MZR 2.0 DIDI (Direct injection spark ignition) z neposrednim vbrizgom goriva je na voljo z Mazdinim inovativnim sistemom za zaustavitev in samodejni zagon motorja i-stop, ki pripomore k nižji porabi goriva. Sistem se aktivira samodejno, kadar vključimo motor, lahko pa ga aktivira tudi voznik sam s pritiskom na gumb na armaturni plošči.

Mazda je zaradi aerodinamičnih rešitev, koeificient upora je 0,3, kar je za družinski segment zelo dober podatek, pridobila nekaj velikosti (osem centimetrov) in zdaj v dolžino meri 4585 milimetrov, medtem ko je medosna razdalja 2750 milimetrov. To se najbolj pozna v prostornosti, ki jo občutijo potniki v drugi vrsti, kjer je sredinski sedalni del še bolj odebeljen, zdaj pa je možno v drugo vrsto namestiti tudi tri otroške sedeže. Mazda5 je bila pionir, kar zadeva drsna vrata v razredu MPV-vozil. Naslednica ohranja drsna vrata na električni pomik in z novim senzorjem na dotik. Drsna vrata se navzven odpirajo le 159 milimetrov, tako da je vstop in izstop preprost tudi na ozkih parkiriščih.

Notranjost je narejena po meri voznika. Sredinska plošča je usmerjena proti vozniku, ki bo lažje upravljal z gumbi, ki so zdaj izbočeni, informacijski zaslon je postavljen višje, zato je preglednejši,  vozniku pa pogleda ni treba preveč umikati z voznega polja. Kupci bodo lahko izbirali med tremi vrstami oblazinjenja, najvišja oprema GTA pa vključuje tudi usnje.

Druga generacija nadaljuje poslanstvo prve, predvsem zaradi udobja, ki ga potniki občutijo, ko se usedejo v sedeže. Razporeditev sedežev karakuri se prilagaja spreminjajočim se potrebam družine. Tako je mogoče po potrebi tretjo sedežno vrsto z dvema sedežema preprosto dvigniti s potegom vzvoda. Ko je tretja vrsta pospravljena v ravno dno, prtljažni prostor ponuja prostornino 780 litrov.



Cene v povprečju ostajajo na ravni predhodnega modela, s tem da bodo kupci za enak znesek dobili več opreme. Tako je osnovna oprema CE bogatejša za električni pomik stekel spredaj, sistem ESS (signal za zaustavitev v sili), zunanja ogledala in kljuke so v barvi karoserije, odstranili pa so strešne nosilce. Pri najbolj prodajanem paketu opreme TX so dodani tempomat, parkirni senzorji zadaj in Bluetooth sistem prostoročnega telefoniranja.

Za večje udobje je dodan nov avdiosistem z boljšo akustiko in sistemom, ki izniči šume in nadležen hrup. Izboljšana je tudi klimatska naprava, od pomladi naprej pa si bodo lahko kupci nove mazde5 ob doplačilu omislili tudi navigacijski sistem Tom Tom, ki omogoča tudi uporabo avdiosistema.

Na voljo bo pet stopenj opreme (CE, TE, TX, TX Plus in GTA) ter dva bencinska in en dizelski motor, vsi s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Vsi pogonski agregati izpolnjujejo ekološke normative Euro5.

Vstopni bencinski agregat 1.8i (85 kW/116 KM, dobil je šeststopenjski ročni menjalnik), z osnovno opremo CE stane 19.390 evrov, medtem ko je treba za močnejši dvolitrski bencinski motor (110 kW/150 KM) s sistemom i-stop odšteti najmanj 22.890 evrov (TX) in največ 25.390 (GTA). 1,6-litrski dizel (85 kW/116 KM) v osnovni različici stane 21.390 evrov, v najbolj bogati GTA pa 26.490 evrov, mogoče pa ga bo kupiti najkasneje februarja prihodnje leto.

Uvoznik načrtuje, da bo leta 2011 v Sloveniji prodal 150 vozil, vsi modeli pa bodo na zalogi.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.