Drugačen le toliko, kolikor je treba

Foto: Žurnal24 Touran je še vedno med skladnejšimi, ne pa tudi bolj dinamično oblikovanimi sred Foto: Žurnal24 Volkswagen touran Foto: Žurnal24 Volkswagen touran Foto: Žurnal24 Volkswagen touran Foto: Žurnal24 Volkswagen touran Foto: Žurnal24 Volkswagen touran Foto: Žurnal24 Volkswagen touran Foto: Žurnal24 Volkswagen touran Foto: Žurnal24 Volkswagen touran Foto: Žurnal24 Volkswagen touran Foto: Žurnal24 Volkswagen touran Foto: Žurnal24 Volkswagen touran Foto: Žurnal24 Volkswagen touran Foto: Žurnal24 Volkswagen touran Foto: Žurnal24 Volkswagen touran Foto: Žurnal24 Volkswagen touran Foto: Žurnal24 Volkswagen touran Foto: Žurnal24 Volkswagen touran Foto: Žurnal24 Volkswagen touran Foto: Žurnal24 Volkswagen touran Foto: Žurnal24 Volkswagen touran Foto: Žurnal24 Volkswagen touran Foto: Žurnal24 Volkswagen touran Foto: Žurnal24 Volkswagen touran Foto: Žurnal24 Volkswagen touran Foto: Žurnal24 Volkswagen touran Foto: Žurnal24 Volkswagen touran
Prenovljeni touran prinaša podobo Volkswagnov zadnje generacije in močno osveženo paleto motorjev, ki so v povprečju za četrtino čistejši in varčnejši.
Oglej si celoten članek

Najpomembneje pa je, da cenovno ostaja na ravni predhodnika.
Nekaj je nove opreme, tudi tehnične, še vedno pa je pri opremi rahlo zadržan, kar pa ne velja za prilagodljivost in vozne lastnosti.

Tipični VW, bolj uglajen zadek
Oblikovno se v marsičem naslanja na predhodnika. Bok je denimo ostal praktično nespremenjen, kljub temu pa prinaša dovolj spremenjen videz prednjega in predvsem zadnjega konca, ki je, čeprav je precej samosvoj, uglajenejši kot prej. Še vedno pa touran ne igra na strune najbolj dinamične in drzno oblikovane podobe, bolj kot to cilja na kupce, ki cenijo tradicionalnost in kakovost.

 

Zaradi zelo podobnih mer kot pri predhodniku je tudi znotraj v treh sedežnih vrstah enaka mera prostora. V drugi vrsti so tako kot do zdaj trije ločeni sedeži (vsakega od njih je mogoče premikati in tudi odstraniti iz vozila, tehtajo pa 17 kilogramov), v zadku pa sta kot rečeno lahko za doplačilo še dva dodatna sedeža, ki pa sta še vedno bolj zasilne narave. V osnovi petsedežnik ponuja od 695 do 1.989 litrov prostora, pri sedemsedežni zasnovi pa ta številka skopni na 121 do 1.913 litrov.

Kar nekaj novosti sta bila deležna tudi voznikov delovni prostor in sredinska konzola, novosti pa obsegajo upravljalne elemente, vključno s sodobno oblikovanim volanskim obročem in sredinsko konzolo, kjer si lahko kupec omisli tudi nov zaslon na dotik, na katerem se potem izpisujejo podatki klimatske in avdionaprave ter parkirnih pomagal.

Med zadnje spada tudi parkirni asistent druge generacije, ki zdaj parkira še prečno, pri bočnem parkiranju pa potrebuje le 80 centimetrov daljši prostor, kot znaša dolžina vozila. Med druge  tehnične novosti pa štejemo prvič v touranu možnost prilagodljivega podvozja – DCC, kakor tudi samodejno uravnavanje dolgih luči ter kombinacijo biksenonskih luči z LED-diodami.     

Vsi motorji turbo in Euro5
Poleg oblike je bila pomembno vodilo inženirjem tudi gospodarnost. Ta se odraža že pri količniku zračnega upora, ki je z 0,32 padel na 0,29, drugi pa je paleta motorjev, vsi opremljeni s turbotehnologijo, ki je prestala shujševalno kuro glede velikosti, ne pa tudi moči. Rezultat tega je v povprečju za kar 27 odstotkov nižja poraba. Osnovo tako zdaj predstavlja 1,2-litrski TSI s 77 kilovati, stopnico višje sta še dve različici 1,4-litrskega TSI s 103 oziroma 125 kilovati. Menjalnik je že v osnovi šeststopenjski ročni, pri šibkejšem 1,4-litrskem ima kupec možnost odločitve tudi za sedemstopenjski DSG, pri najzmogljivejšem pa je šeststopenjski DSG serijski. Na dizelski strani najdemo sprva 1,6-litrski TDI , ki zmore 66 oziroma 77 kilovatov (prvi pride na trg malo kasneje), močnejši bo na voljo tudi v izvedbi bluemotion, s serijskim sistemom start&stop, a je njegov prihod k nam še vprašljiv. Najvišje pa sta za zdaj dve različici 2,0-litrskega TDI motorja s 103 oziroma 125 kilovati moči.


 
Trije paketi, različica cross, ESC vedno serijski
Paketi opreme so trije, osnovni trendline pa pomeni serijskih šest varnostnih blazin, ESC, klimatska naprava climatic, dnevne luči, tempomat, speljevalna asistenca in radio CD-MP3. Srednji paket – comfortline – k temu doda še klimatsko napravo climatronic, alarmno napravo, senzor za dež, boljšo avdionapravo, poklopni mizici za drugo sedežno vrsto in predala pod prednjima sedeža, usnjen večfunkcijski volan. Trendline pa tega prekaša še z aluminijastimi platišči (16“), strešne letve postanejo srebrne, serijska pa sta še parkirna asistenca in radio z zaslonom, občutljivim na dotik in z vgrajenim CD-strežnikom. Na voljo bo tudi bolj terensko naravnana različica cross, ki pa tako kot pri predhodniku ne bo ponujala možnosti štirikolesnega pogona.

Za bencinarja 17.800, za dizla 20.700 evrov
Cene se začnejo pri 17.791 evrih, kolikor stane različica 1,2 TSI trendline, comfortline je dražja za slabi poldrugi tisočak, highline pa še za dodatnih 2.300 evrov. Za dizelsko različico (1,6 TDI trendline) boste odšteli najmanj 20.696 evrov, za takšno z dvolitrskim motorjem in paketom comfortline pa 23.996. Doplačilo za DSG-avtomatiko znaša 1.873 evrov na bencinski in 1.820 na dizelski strani.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.