Pri Petrolu so potrdili, da bodo do konca leta na vseh polnilnih postajah za električna vozila, ki se nahajajo na njihovih prodajnih mestih, razširili možnost plačila tudi s kreditnimi karticami in gotovino. Doslej je bilo to mogoče le z njihovo kartico. Prav ekskluzivni "klubi" polnilnic so rak rana razvoja ne le omrežja v Sloveniji, temveč tudi drugod po Evropi. Uporabniki morajo tako za koriščenje polnilnic različnih ponudnikov velikokrat uporabljati različne kartice oziroma aplikacije, saj je plačevanje z gotovino ali kartico le redko mogoče.
Na Petrolovi polnilnici bo lahko vsak, ki ima električni avto, priklopil kabel, četudi ni del njihove naročniške sheme. Ali bo cena polnjenja z gotovino ali kreditno kartico za to višja? Na Petrolu zagotavljajo, da "razlika v ceni polnjenja za omenjene plačilne metode ni predvidena."
Petrol je že zdaj upravljalec največje mreže javnih polnilnic v državi, do leta 2025 naj bi jih imel že prek 1.500. Kot pravijo, so letos storili še en pomemben korak na področju polnilne infrastrukture, saj so nadgradili ustrezno hrbtenično polnilno omrežje na avtocesti in postavili več polnilnih postaj ob njej.
SODO odreže isti kos, ne glede na število polnjenj
Prav še vedno pomanjkljivo število dostopnih polnilnih postaj je ena večjih cokel pri prodaji in razširjenosti električnih vozil v Sloveniji, kar je nedavno ugotovila tudi vseevropska primerjava. Ob tem pri Petrolu opozarjajo na nujne spremembe na sistemski ravni, saj trenutno kot ponudnik plačujejo fiksne mesečne stroške obračunske moči in prispevka (OVE, SPTE), ki se neposredno prenese na ceno storitve polnjenja. "Ne glede na število polnjenj v mesecu je strošek vedno enak. Smiseln predlog bi bil, da bi v obliki pozitivne diskriminacije ta strošek za električne polnilnice začasno umaknili do zrelosti trga električnih vozil," predlagajo pri največjem ponudniku energije v Sloveniji.
Petrol se bo moral v prihodnje soočiti z novim velikim konkurentom, saj je madržarski MOL po prevzemu bencinskih servisov avstrijskega OMV v Sloveniji postal postal precej večji tekmec. Na Petrolu pa gledajo naprej v čas, ko bo električnih avtov na cestah že veliko, takšnih na bencin ali dizel pa vse manj.
"V prihodnosti načrtujemo širjenje mreže električnih polnilnic in proaktivno uvajanje alternativnih goriv. Našim strankam želimo omogočiti priročen, enostaven in hiter nakup tako energentov kot ostalega blaga in storitev ter jim ponuditi udobje, ki so ga naše stranke vajene iz t.i. food courtov sodobnih trgovskih centrov. Celoten razvoj modernega prodajnega mesta gre seveda tudi v smeri zmanjševanja ogljičnega odtisa."
Primer bencinskega servisa nove generacije z modernimi točilnimi enotami in tremi različnimi ponudniki hrane bo kmalu zrasel na avtocestnem počivališču Barje na ljubljanski obvoznici.
Kot izgleda, te njihove polnilnice ne prinašajo toliko zaslužka, kot so računali. Mislijo, da narod čaka v vrsti, da bi …
Dva komentarja, oba butasta!
Opa, damage control vam ne bo uspel. Na vaso crpalko tudi na WC nikoli vec. Vtaknite si svoj fasisticni PCT …