Volkswagen je v začetku novembra - potem ko je septembra priznal, da je v okoli 11 milijonih vozil z dizelskim motorjem programska oprema, ki znižuje prikazane vednosti dušikovih oksidov - sporočil, da pri nekaterih modelih, tako dizelskih kot bencinskih, neskladja obstajajo tudi pri izpustih CO2 in s tem pri porabi goriva. Sprva so ocenjevali, da bi lahko bilo takšnih vozil 800.000.
0,1 do 0,2 litra višja poraba goriva
V sredo pa so iz družbe sporočili, da so preiskave, ki so jih izvedli nemški zvezni urad za motorna vozila KBA, prometno ministrstvo in Volkswagen, pokazale, da je takšnih vozil največ 36.000.
Interne meritve so odstopanja pri vrednostih CO2 pokazale pri devetih modelih znamke Volkswagen, so zapisali in dodali, da sumi, da so bile vrednosti porabe goriva nezakonito spremenjene, niso bili potrjeni.
Pri omenjenih devetih modelih - po ena različica Pola in Scirocca, po dve različici Jette in Golfa ter tri različice Passata - so bile vrednosti CO2 po navedbah koncerna v povprečju "za nekaj gramov" višje, kot je bilo prikazano, posledično je bila poraba od prikazane višja za 0,1 do 0,2 litra na 100 kilometrov, so zapisali v družbi.
Podobne teste bodo opravili tudi v Volkswagnovih hčerinskih družbah Audi, Škoda in Seat.
Medtem ko so bili učinki za prihodke koncerna zaradi neskladnosti pri ogljikovem dioksidu sprva ocenjeni na dve milijardi evrov, ocen, koliko bodo znašali sedaj, še ni.
Še vedno tudi ni znano, kako se bo za koncern iztekla celotna afera s prirejanjem izpustov, zaradi katere so v številnih državah sprožili tako regulatorne kot kriminalistične preiskave, ki pa še potekajo.
Ja, seveda za DELNICE gre !! Vsakemu trotlnu je pa jasno, da pri izgorevanju nastaja CO2. Torej, če avto troši …
Nevem če se niso to v ozadju kej zmenil za omilitev. Kako naj si drugače razlagam tako gromozansko razliko med …
O vrednosti delnice na borzah prej, nato po odkritju afere in vrednosti na današnji dan - pa niti besede. Popolnoma …