Doblo cargo za manj kot 10 tisočakov

Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Fiat doblo cargo Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Fiat je na slovenski predstavitvi pokazal doblo cargo, ki po novem letu prihaja tudi v potniški različici. Plan je, da naj bi na slovenske ceste v prihodnjem letu zapeljalo 170 modelov.
Oglej si celoten članek

Novi doblo cargo je bil zasnovan zato, da na vseh področjih prekosi svojega predhodnika. Tako na področju zmogljivosti in uporabnosti, nosilnosti in produktivnosti, nizke porabe goriva in nizkih stroškov vzdrževanja.

Motorji Euro 5 so serijsko opremljeni s sistemom Start&Stop™ ter s filtrom trdih delcev (dizelske različice). Hkrati s sistemom Start&Stop™ je novi doblo opremljen tudi s prikazovalnikom smeri prestavljanja (gear shift indicator – GSI), ki vozniku nevsiljivo predlaga menjavo prestave in s tem skrbi za učinkovitejšo rabo motorja in manjšo porabo goriva.

Novi doblo, ki je bil okronan za dostavnik leta 2011, zagotavlja prostornost, gospodarno uporabo, lahkotnost pri natovarjanju in vožnji, vse skupaj pa spremljata varnost in udobje. Njegove lastnosti zagotavljajo pomembne prednosti pri optimiranju dejavnosti in zmanjševanju obratovalnih stroškov.

Notranja dolžina meri do 2,17 m, nosilnost od 750 do 1000 kg, poraba v kombiniranem ciklu je 4,8 l/100 km, avtonomija pa spoštljivih 1.250 km (motor 1.3 Multijet s 77 kW (90 KM)). Tovorni prostor je pravilnih oblik in popolnoma izkoriščen. Notranje mere pri različicah s kratko medosno razdaljo pomenijo 182 cm dolg tovorni prostor, pri dolgi medosni razdalji 217 cm, v širino meri 171 cm, visok pa je 130 cm, pri različicah s povišano streho pa 155 cm. Notranja razdalja med blatnikoma je 123 cm (3 cm več), kar pomeni, da lahko v tovornem prostoru prepeljemo do dve evro paleti. Drsna stranska vrata in velika zadnja vrata omogočajo lažje natovarjanje in raztovarjanje. Posebno pozornost so načrtovalci namenili kljukam: omogočajo uporabo leve ali desne roke, zaradi svoje velikosti pa tudi odpiranje v rokavicah. Za zadnja vrata je značilno, da omogočajo uporabo “samo enega prsta” – odpremo jih lahko tudi, kadar prevažamo velike pakete. Pri različicah combi s kratko medosno razdaljo je na voljo tudi trd pokrov prtljažnega prostora, ki ga je mogoče namestiti na dve višini, z nosilnostjo do 70 kg.



Fiat doblo cargo je na voljo z enim bencinskim motorjem 1.4 16v s 70 kW (95 KM) Euro 5 in tremi turbodizelskimi: 1.3 Multijet drugega rodu 16v s 66 kW (90 KM), 1.6 Multijet 16v s 77 kW (105 KM) in 2.0 Multijet 16v z 99 kW (135 KM). Motorji ustrezajo standardu Euro 4, na voljo pa so tudi v različici Euro 5. Odvisno od moči se motorjem pridružujejo 5- in 6-stopenjski menjalniki. V primerjavi s prejšnjim modelom so intervali vzdrževalnih posegov daljši. Obvezni servisi, ki so bili pri prejšnjem motorju 1.3 Multijet 16v načrtovani na 20.000 prevoženih kilometrov, so pri novem motorju 1.3 Multijet 16v (Euro 5) predvideni na vsakih 35.000 km. Prihranek pri rednih vzdrževalnih stroških pri 120.000 prevoženih kilometrih tako znaša 34 odstotkov.



Novinec je opremljen s sodobnimi elektronskimi napravami za dinamični nadzor nad zaviranjem in krmiljenjem. Tu so sistem ABS z EBD in predvsem ESP s hill-holderjem, ki vozniku pomaga pri speljevanju navkreber. Za varnost in udobje skrbi učinkovit zavorni sistem, posebej prilagojen pnevmatikam in inovativnemu načrtu obes: spredaj so posamično vpete obese vrste McPherson, zadaj pa posamično vpete obese bi-link s stabilizacijsko prečko (prvo vozilo v segmentu s tako zasnovo).

Notranjost je prostorna in svetla. Vozilo se predstavlja z veliko izbiro kombinacij med barvami in materiali za notranje obloge in sedeže. Ti se prilagajajo najrazličnejšim zahtevam.

Paleto sestavlja pet karoserijskih različic: furgon z dolgo ali kratko medosno razdaljo, furgon z visoko streho, combi s petimi sedeži, s kratko ali dolgo medosno razdaljo. Na voljo sta dve ravni opreme (osnovna Base in bogatejša SX), 11 barv karoserije (tri pastelne in osem kovinskih) ter dolg seznam dodatne opreme in dodatkov, ki omogočajo prilagoditev vozila glede na dejavnost. Fiat doblo cargo je po promocijskih cenah ob lansiranju s popustom v višini 2.500 evrov na voljo že od 9.490 evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.