Zdi se, da so dizelski motorji dokončno amortizirani. Na to kaže tudi prodaja dizelskih avtomobilov na največjem avtomobilskem trgu v Evropi, v Nemčiji. Vrhunski nemški analitik Ferdinand Düdenhoffer trdi, da jih ne more rešiti prav nič. Tržni delež vozil z dizelskimi motorji je zdrsnil že krepko pod 30 odstotkov, tudi z redkimi hibridnimi vozili na osnovi dizelskega motorja prodaja komaj presega 30 odstotkov.
Tako nizke vrednosti so v Nemčiji nazadnje zaznali leta 2009, ko je država spodbujala predvsem nakup majhnih avtomobilov, ki so jih takrat poganjali predvsem bencinski motorji.
Po škandalu z emisijami "dieselgate" je prodaja dizelskih vozil že močno upadla. V letu 2019 se je za kratek čas sicer popravila, a zdaj številke spet strmo padajo.
Düdenhoffer še posebej opozarja na odnos Volkswagna, največjega evropskega proizvajalca avtomobilov, ki je močno pospešil na področju elektromobilnosti. »Ta ključni igralec določa smer, ki ji bodo sledili drugi.« Še posebej, kadar so v polnem teku velike subvencije za nakup električnih avtomobilov, medtem, ko je dizel izpostavljen omejitvam.
Električni avtomobili so zato pogosto le nekoliko dražji od dizelskih avtomobilov. Po Düdenhofferjevem mnenju pa bodo sčasoma zadnji žebelj v dizelsko krsto zabile prav korporativne stranke. Zaradi svoje zelene podobe spreminjajo strukturo svojih parkirišč.
Dudenhöffer ne pričakuje preobrata trenda, pa čeprav so zdaj našli tehnične rešitve za močno kritizirane emisije onesnaževal dizelskih avtomobilov. Dizelski avtomobili so izgubili svojo vrednost tudi med nekoč zvestimi korporacijskimi kupci. Nemški Spiegel piše, da je delež vozil z dizelskimi motorji s 77 odstotkov vseh novih službenih avtomobilov na začetku leta 2015 padel na trenutno 45 odstotkov ali 51,6 odstotka, vključno s hibridnimi različicami z dodatnimi elektromotorji.
Ker so hibridi davčno ugodnejši, stroškovna prednost dizla nima več pomena, opozarja Dudenhöffer, ki je prepričan, da bo načrtovana obdavčitev CO₂ zmanjšala razliko v ceni.
Dudenhöffer zaključuje: "Začela se je postopna opustitev dizelskega motorja."
Resno, električni avtomobili so nekoliko dražji kot dieselski. Peugeot 208 diesel Allure 18.950 z dodatno opremo vred, Pri električnemi Alluru …
res mi gredo na hurac lastniki rabljenih dizlov, k so komaj napraskali za nemsko premium znamko pol pa nimajo za …
Voziti na daljših potovanjih avto z omejenimi dosegom in nekaj urnimi polnilnimi postanki na poti nima smisla.