Deutsche Post (DHL) že ima v pogonu 1.000 streetscooterjev, zdaj pa so proizvodnjo povečali na 5.000 vozil na leto. Poštni velikan v Nemčiji operira s floto 30 tisoč vozil, ki jih bodo s časoma sestavljali večinoma električni streetscooterji.
VW: Niso nas nič vprašali
Generalni direktor Volkswagna Matthias Müller je ob tem povedal: "Seveda sem nejevoljen. Sprašujem se, zakaj se Pošta ni obrnila na naš oddelek za komercialna vozila. Bomo videli ali lahko ustavimo nadaljne zapiranje teh vrat."
DHL je iskal rešitev, kako dostaviti vse večjo število pošiljk naročenih preko interneta. Pri tem niso želeli povečevati flote vozil na račun onesnaževanja okolja, zato so kot edino možno prevozno sredstvo iskali električno vozilo. Iz DHL so sporočili, da za ta projekt prav nihče od proizvajalcev dostavnih vozil ni pokazal zanimanja za proizvodnjo razmeroma majhne serije električnih dostavnikov.
Iz tega razloga so odkupili projekt Streetscooter. Vozilo so dizajnirali, opremili in nadgradili z računalniško opremo, s katero so minimalizirali stroške. Vse komponente so dobili od zunanjih dobaviteljev, tako, da so bili tudi stroški za opremo proizvodnje vozil zmanjšani na minimum.
Na podlagi mnenj delavcev so skupaj pripravili ustrezne mere dostavnih vozil, tako da je nakladanje in razkladanje kar najlažje. Tovorni del je dostopen z obeh strani in od zadaj. Prav tako je višina tovornega prostora takšna, da ima kar najmanjši vpliv na zdravje hrbtenic delavcev. Za lažje parkiranje so na vozila namestili kamero, ki snema dogajanje za vozilom.
Do 80 kilometrov z enim polnjenjem
Streetscooter ima 20,4 kWh baterijo, ki omogoča doseg od 50 do 80 kilometrov z enim polnjenjem. elektromotor ima moč okoli 40 kilovatov, najvišja hitrost je omejena na 80 km/h. Standardni model ima nosilnost 650 kilogramov, različica „heavy duty“ pa tono.
V Deutsche Post DHL so povedali, da sta v razvoju še dva večja modela, za katera pa se še ne ve, kdaj bosta prišla na ceste.