Delta pomeni prehod na višji nivo

Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Lancia kot znamka ima eno najdaljših tradicij izdelovanja avtomobilov. Fiat, sedanji lastnik, namerava to tradicijo nadaljevati v stilu lancij, ki so krojile zgodovino avtomobilizma in avto-motošporta.
Oglej si celoten članek

Lancia je po modelu iz sredine devetdesetih ponovno oživila model delta, ki pa je po novem predvsem udobna, prostorna, tudi prestižna kombilimuzina srednjega razreda.

Za obliko so odgovorni pri Centro Stile Lancia, na njeni karoseriji pa so številni detajli, ki jo naredijo dovolj samosvojo in nezamenljivo. Kot je v navadi za modele lancia, ima tudi nova delta streho črno obarvano, kar je del serijske opreme pri paketu platino. Drugače je ta na voljo za doplačilo, se pa lahko stranke odločijo tudi za veliko panoramsko streho. V dolžino delta meri 4,52 metra, v širino je je za 1,8, v višino pa za 1,5 metra. Ob 2,7-metrski medosni razdalji, ki se je ne bi branile tudi limuzine višjega srednjega razreda, pa to pomeni res prostorno notranjost, namenjeno petim osebam. Da bodo te sedele res dobro, pa poskrbi v vseh različicah serijska pomična klop v drugi vrsti, s čimer zlahka najdete kompromis med prostornejšim prtljažnikom ali več centimetri, namenjenimi nogam. Prtljažnik tako vase pospravi od 380 do 465 litrov prtljage, to pa se nato odraža v razdalji med sedeži, ki znaša od 930 pa do 1.010 milimetrov.



Notranjost je pregledna, materiali gredo v korak z zunanjostjo in so kvalitetni ter prijetni na otip. Sorodstva s (tudi veliko) manjšimi fiati niso niti poskušali prikriti. Morda bi bilo bolje, če bi ga le. Tako so nekatera stikala na moč podobna grande puntovim, kar pa ne gre v korak s tistim, kar pri Fiatu pripisujejo znamki lancia. Sedeži so lahko odeti v blago, alkantaro kombinacijo usnja in alkantare ali samo blago. Na voljo so v treh barvnih odtenkih: modrem, črnem in bež. Prostora je dovolj tako spredaj kot zadaj, nadpovprečno veliko prostora pa je tudi v višini glave. Preglednost je zaradi kombilimuzinske zasnove dobra, jo pa do neke mere omejujeta velika C-stebrička.

Motorno paleto za zdaj sestavljajo dva bencinska in trije dizelski agregati, vsi prisilno polnjeni, dizelski pa so že serijsko opremljeni s filtrom trdih delcev (DPF). Osnovni bencinar je 1.4-litrski T-jet, ki razvije 88 kw ali 120 KM, ki ga že poznamo iz drugih modelov znamke Fiat. Močnejši, a enako velik bencinski brat pa zmore 110 kW ali 150 KM in se prav tako že vrti v drugih hišnih modelih. Oba bencinarja odlikujejo dobra odzivnost, zadostna moč in navor v vseh režimih delovanja in za bencinarja več kot solidna varčnost. Na dizelski strani pa se zgodbe začne z 1.6-litrskim M-jet z 88 kW ali 120 KM, nadaljuje z 2.0-litrskim, ki zmore 121 kW ali 165 KM, konča pa z novim 1.9-litrskim TwinTurbo motorjem, ki razvije 139,5 kW ali 190 KM. Zadnjemu sta kot ime v pomoč dve turbini, kjer med 0 in 1.800 vrtljaji dleuje manjša od obeh. Med 1.800 in 3.000 vrtljaji delujeta obe, nad to znamko pa delo opravlja le večja turbina. Po novem letu pa bo motorno paleto okrepil še 1.8-litrski turbo bencinar. Menjalnika sta za zdaj dva, in sicer šeststopenjski ročni in robotizirani samodejni seletronic. Omeniti velja še napredne tehnološke sisteme, ki jih delta ponuja: aktivni parkirni sistem, elektronsko krmiljeni volan, svetovalec pri vožnji (driving advisor), ki zmanjšuje možnost voznikovih napak, ter elektronske obese s prilagodljivim vzmetenjem. Poleg tega pa delta nudi širok nabor telekomunikacijskih naprav in dodatkov ter številna platišča do velikosti 18 palcev.



Opremski paketi so trije, in sicer argento, oro in platino. Že osnovni pa nudi vse potrebno, saj je že serijsko opremljen s šestimi varnostnimi blazinami, ABS- in ESP- (med drugim) sistemoma, električno poklopni sta stranski ogledali. Vsebuje še avtoradio s predvajalnikom zgoščenk CD-MP3 in komandami na volanu, lita platišča s pnevmatikami 205/55 R16, meglenke, samodejno dvopodročno klimatsko napravo, parkirna pomagala zadaj. Vse to si lahko od srede omislite v eni od dvanajstih barv za ceno od 18.790 evrov, kolikor stane delta 1.4 t-jet 120 argento, enako močna različica oro je 1.200 evrov dražja, enako doplačilo zahteva močnejši bencinski motor 1.4 T-jet 150. Za dizelsko delto boste odšteli najmanj 21.190 evrov, vrh ponudbe pa predstavlja različica TwinTurbo, ozaljšana s platino paketom, ki je lahko vaša za 27.590 evrov. Uvoznik namerava letos prodati 40 delt, drugo leto pa doseči trimestno številko. Čakalna doba za avto po naročilu znaša tri mesece.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.