Kot je za hrvaško tiskovno agencijo Hina povedal predsednik HUAS Antonio Đureta so serviserjem, ki imajo prijavljeno dejavnost in delajo zakonito uvedeni stroge nadzore, ki jih morajo upoštevati, če ne želijo biti kaznovani, na drugi strani pa tisti, ki delajo na črno tega ne upoštevajo.
Kot piše spletne portal Index, ki se sklicuje na Đureto, morajo pooblaščeni serviserji med drugim pravilno odstraniti izrabljeno motorno olje, tisti po kozolcem, ko jih imenujejo, pa lahko staro olje vržejo v Savo. "Nihče jih ne nadzoruje in to je ogromno sivo območje. Številni mehaniki, ki delajo v servisnih centrih popoldne ali ob koncih tedna, delajo na črno. HUAS želi narediti red v tem temnem območju poslovanja, ki ustvarja niz nezakonitosti in nepravilnosti. Kaznujejo nas, če vržemo papir v napačen koš, oni pa delajo, kar želijo," trdi Đureta.
Sledili bi motornemu olju
HUAS bo resornemu ministrstvu, v tem primeru ministrstvu za gospodarstvo in trajnostni razvoj, podal pravno pobudo, da se Hrvaška pri tem zgleduje po zahodnih državah.
"V Avstriji ali Nemčiji lahko fizične osebe v trgovini kupijo liter ali dva motornega olja. Če želijo kupiti več, morajo podati popolne podatke, izpolniti obrazec, da lahko kasneje pristojne službe spremljajo kaj se dogaja s kupljenim olje. Pri nas nihče ne nadzira in nikogar ne sprašuje, kje konča izrabljeno olje," še pravi Đureta, ki opozarja tudi na težavo nelojalne konkurence, ki je, kot pravi, iz leta v leto večja. Meni, da je treba takšno prakso prenehati. Poudarja, da so prek HUAS zagotovljena varna popravila vozila, medtem ko "mehaniki na črno" na drugi strani ne dajejo in ne morejo dati nobene garancije za opravljeno delo na vozilu.
Hrvaški pooblaščeni serviserji želijo rešiti še eno težavo, ki je na zahodu že dolgo sprejeta, to je, da ob popravilu vozila naročnik dobi nadomestno vozilo. "Številne zavarovalnice so našle skupni jezik s servisi in napredek je očiten. Cilj je strankam zagotoviti nadomestna vozila, ki jih naše zavarovalnice ne ponujajo. Že v Sloveniji je to povsem druga zgodba. Nadomestno vozilo je povsem običajno in je potrošniku zagotovljeno med popravilom," poudarja Đureta.
Po njegovih besedah ima združenje, ki ga vodi, več kot 200 članov in pokriva tretjino hrvaškega trga. Člani so avtomehanične delavnice, prodajalci avtomobilov, prodajalci delov, lakirnice in drugi.
Barabija, zgodovina se ponavlja samo ovcam ne ostane nic v spominu. Laif je en velik nateg vkljucno s podnebnimi igrcami …
Pohlepni Hrčki!
In ???!!!, Da bi oni nato lahko špilali zlatarje al kako!!???