Julija in nato vse sledeče vikende je Dars zastoje na zahodni ljubljanski obvoznici skušal blažiti z novo taktiko ožanja prometnih pasov, pri čemer je bil precej podaljšan zaviralni pas oziroma izvoz v smeri Kopra, zaprt pa je bil tudi desni pas v razcepu, tako da je promet skozi razcep tekel le po enem pasu. Tudi iz smeri južne obvoznice proti Kopru je bil en pas avtoceste v razcepu zaprt, tako da je omogočil vključitev voznikov z Gorenjskega konca.
"To vrsto razvrščanja smo izvedli z namenom, da omogočimo večji pretok skozi razcep Koseze in čim manj zapiranja predora Šentvid zaradi zastojev. Ukrep je bil izredno učinkovit," so bili s prvimi rezultati zadovoljni darsovci. "Moramo pa dodati, da smo ugotovili, da ob povečanem prometu ukrep ne zagotavlja optimalne prepustnosti. Dvopasovna avtocesta v teoriji brez zastoja sprejme štiri tisoč vozil na uro, v realnosti pa je zgornja meja prepustnosti okrog 3.200 vozil. Letos se je v Ljubljano po več kot tri tisoč vozil na uro zgrnilo tako z gorenjske kot štajerske avtoceste in tudi dolenjske. Ko se je pri Kozarjah poskušalo več kot šest tisoč vozil na uro razporediti na dvopasovno primorsko avtocesto, je zastoj neizbežen. Iz tega razloga bomo takšno ureditev v prihodnosti izvajali le do določene količine prometa."
Pri Darsu za dologoročno rešitev opozarjajo na nujno čimprejšnjo rekonstrukcijo razcepa Kozarje v šestpasovnico.
Posebna enota
Pri upravljalcu slovenskega avtocestnega omrežja se pripravljajo tudi na uvedbo pilotnega projekta posebnih enot za hitro posredovanje v primeru večjih dogodkov (nesreče ...), katerih naloga bo čim prejšnje sproščanje prometa. Kot pravijo v Darsu, naj bi novost uvedli leta 2015.