Z zvoncem, ki na Wall Streetu naznani začetek trgovanja, bodo danes pozvonili Ferrarijevi vodilni menedžerji.
Če bodo vsi vpisani investitorji vplačali maksimalne opcije, bo prodanih 10 odstotkov Ferrarija, vrednost podjetja pa bi bila postavljena okoli 10 milijard dolarjev (8,8 milijarde evrov). Končno ceo za delnico, 46 evrov, so v torek zvečer razkrili v New Yorku.
Je afera VW znak za skrb?
Zanimanje vlagateljev naj bi preseglo ponudbo, vseeno pa rast cene delnice ni zagotovljena. Analitiki opozarjajo, da so to negotovi časi za avtomobilsko industrijo, ki jo je pretresel škandal okoli Volkswagna in njegovega goljufanja na okoljskih testih.
Sicer pa je Ferrari pri delnicah ravnal enako kot pri avtomobilih - ponudbo drži omejeno, da je produkt ekskluziven in še posebej privlačen. Italijanski proizvajalec je bogatim strankam lani dobavil 7255 novih avtomobilov, v prospektu ob umestitvi delnic na borzo pa je razkril, da do leta 2019 računa le na skromno rast na okoli 9000 vozil.
Ferrari je trenutno v 90-odstotni lasti Fiat Chryslerja, preostalih 10 odstotkov pa ima v rokah Piero Ferrari, sin ustanovitelja družbe Enza Ferrarija.
Uvrstitev delnic na borzo sicer ne bo nikakor prizadela Ferrarijevega udejstvovanja v Formuli 1, ki je velikega pomena za ugled znamke in s sponzorstvi in drugimi komercialnimi sporazumi prinaša tudi več kot 10 odstotkov prihodkov.