Z današnjim dnem stopa v veljavo novi pravilnik o prometni signalizaciji. Ker je prehodno obdobje za nekatere oznake do deset let, bo sicer na začetku vidnih sprememb malo, a so pristojni vzdrževalci ponekod že pohiteli in namestili nekatere nove oznake.
Najbolj se mudi Darsu, saj pravilnik določa, da mora biti takoj nameščen nov znak, ki označuje hitro cesto - modra različica znaka za avtocesto. Dosedanji znak za cesto, rezervirano za motorna vozila, bo uporabljen le še na redkih odsekih po Sloveniji.
Bistvo pravilnika je, da spodbuja manjše število znakov in dopolnilnih tabel, čeprav jih bodo imeli vzdrževalci na voljo več. Veliko večji poudarek bo tudi na horizontalnih oznakah (črtah), saj bodo morali vzdrževalci odslej precej bolj logično in dosledno barvati ceste.
Pravilnik je poskrbel tudi za nekaj bolj spornih potez. Zelo je odmevala odločitev, da bo moral Dars v prihodnjih letih na eni strani smernega cestišča avtoceste spremeniti vse bele smernike v rdeče.
Nova pravila za dela na cestah
Danes sicer stopa v veljavo tudi novi pravilnik o zaporah na cesti. Bistvo novega pravilnika je, da od upravljalca avtocestnega omrežja (Darsa) zahteva izvajanje začasnih cestnih zapor v čim manj izpostavljenem delu dneva, to pomeni, da bo Dars lahko odslej veliko del opravljal tudi ponoči.
Prav tako pravlnik v določenih primerih, ko je zaprt le odstavni pas, dovoljuje višjo hitrost skozi delovišča na avtocesti (100 namesto 80 km/h).
PREBERITE ŠE:
dezurni@zurnal24.si
To pa ne bo drzalo...ponavadi je glih kontra..omejitev je 80km/h in pol vidiš,kako se najdejo vzorni vozniki,ki se vozijo 50km/h …
Moje izkušnje, na delovišču v avstriji sem v največjem soncu po lure cijazil zaradi delovišča, na katerem je bil samo …
Tole pa ne vem, če bo držalo vodo