Dacia duster je tekom let in treh generacij postal pojem robustnega in cenovno dostopnega terenskega avta. A z enim velikim kompromisom pri zadnji generaciji, saj je bil 4x4 opcija po ukinitvi dizla na voljo le še pri vstopnem bencinskem motorju z ročnim menjalnikom.
Kar pa je za kupce, ki potrebujejo dusterjeve plezalne zmogljivosti, pa hkrati dajo nekaj na zmogljivosti in udobje, kar grenka pilula.
Generalni direktor Daice Denis Le Vot je za britanski Auto Express sporočil razveseljivo novico, da prihaja še dodatna različica dusterja 4x4.
In sicer bodo štirikolesni pogon ponuditili tudi v kombinaciji z obstoječo hibridno različico, ki že sama po sebi uporablja avtomatski menjalnik. Pri tem bodo pri Daciji ostali na stroškovno sprejemljivi strani bilance in bo pogon na zadnji kolesni par zagotavljal elektrificirana zadnja prema, ki jo pri matičnem Renaultu že uporabljajo.
"Namesto veliko trenja bomo imeli samo dve žici," je Le Vot pokomentiral tehnično rešitev, ki naj bi še precej povečala zmogljivosti dusterja pri spopadanju s slabimi voznimi razmerami.
Takšna kombinacija pogona bo gotovo tudi najdražja po ceniku. Trenutno je hibridni duster na voljo za 25 tisoč evrov.
In še, Le Vot je dejal, da nameravajo 4x4 ponujati tudi pri različici LPG, ki pri znamki predstavlja neposredno alternativo dizelskemu motorju.
Vse povedano daje slutiti, da bodo nekaj podobnega v prihodnje ponujali tudi pri svojem največjem modelu bigster, ki so ga predstavili nedavno.