Poleg kozmetičnih novosti pa novost predstavlja še klasična prestavna avtomatika, ki se muranu dobro poda. Murano pa je še vedno eden lepših in boljših crossover suvov tudi zaradi cene, saj dobrih 50 tisočakov pomeni skoraj popolno opremo.
Nova motor in menjalnik
Poleg spremenjene motorne maske in odbijača na zunanjosti, ki ju bodo oapzili bolj redki sta tako največji novosti skrite po pod pločevino novega murana in sicer v obliki 2,5-litrskega dizelskega motorja in šest stopenjske prestavne avtomatike, ki je zamenjala sterilni brezstopenjski CVT menjalnik.
Tako motoriziran murano ostaja udobna avtocestna križarka, ob čemer je še posebno zanimivo dejstvo, da motor, ki si ga deli z navaro in pathfinderjem, tu kaže popolnoma drugačno nrav, saj je veliko oblj uglajen in v notranjost tudi manj slišen. Enako velja tudi za njegovo kultiviranosti ki rezultira v zveznem pospeševanju ne glede režim delovanja. Na papirju dovolj zmogljivi dizel je žal le štirivlajne zansove, kar ne sovpada najbolje z premium poslanstvom tega crossover suva, mapak tako pč je danes, ko jev ospredju zniževanje stroškov z avsako ceno. Mu pa dizel v primerjavi z liter prostornine večjim atmosferskim bencinsnem vsekakor pristoji, pa čeprav 140 kilovatov moči nekoliko omejuje ali omili nekoliko premedla prestavna avtomatika, z ekološko izračunanimi prestavnimi razmerju. Voznik ima sicer na voljo tudi prestavljanje po načinu naprej-nazaj, v katerem je hitrost sicer boljša, smo pa prestavljali tudi že veliko urnejše avtomatike. Poraba je z desetimi litri veliko ugodnejša kot pri bencinskem motorju in je nekje v razrednem povprečju.
Lega na cesti je bolj kot športna udobna, murano pa se najbolje počuti na odprtih avtocestnih odsekih, kjer pokaže vse talente full size avtocestne križarke, in dejstvo da je namenjen tudi tržiščem onstran atlantika. V času močnega sneženja se je dobro izkazal tudi priključljivi štirikolesni pogon, ki s pomočjo elektronsko krmiljene sklopke po potrebi hipoma razmejuje navor med kolesni osi, možno pa ga je tudi zakleniti. S kakovostno obutvijo boste z njim zlezli preseneltjivo daleč, najprej pa vas bo zaustavila oddaljenost od tal, ki je pri dizlu iz 17,8 zreducirana na nič kaj terenskih 16,5 centimetra.
Veliko opreme, manj prostora
Znotraj ponudi toliko prostora kot prej, kar pomeni razkošno sedenje na prednjih sedežih in bolj utesnjeno v drugi vrsti. Za njo pa je zgolj 402-litrski osnovni prtljažnik, z visokim dnom, ki olajša nalganje ki pa v sebi skriva še dva dodatna sedeža. Premikanje teh je tako kot pri prtljažnih vratih zapisano elektriki, manever pa lahko opravite iz kabine ali prek gumba v prtljažniku. Peta vrata ob premikanju spremlja nadležen piskač.
Cenovno še vedno v vrhu
Pri opremi je murano že v prvi generaciji silil v ospredje in tako je tudi sedaj. Doplačati ni treba praktično ničesar, a to razen kovinske barve niti ni mogoče. Pomeni pa to serijsko usnjeno notranjost, elektrificirana in ogrevana prednja sedeža, slednje tudi pri zadnjih bočnih. Dobro se odreže tudi navigacija, ki kljub vsemu nima najbolj ažurnih kart, na zadku najdemo še kakovostno barvno kamero, družbo pa ji dela še ena na boku, ki pride prav pri bočnem parkiranju, manjka pa le nekaj napredne tehnike v obliki radarskega tempomata. Cena malo nad 50 tisočaki, ga prav tako postavlja nad konkurenco, vprašanje pa je kako je z ceno na dolgi rok. Dizel bo nedvomno ugodno vplival tudi na to.
Podatki o vozilu: (Nissan murano 2,5 dCi premium AT)
Motor: 2.488 cm3
Vrsta: štirivaljni vrstni dizelski
Moč: 140 kW (190 KM)/ pri 4.000 vrtljajih na minuto
Navor: 450 Nm/ pri 2.000 vrtljajih na minuto
Poraba: 10,2 litra/100 km, 210 gramov CO2
Zmogljivosti: 196 km/h, 10,5 sekunde od 0-100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm):4.860x1.885x 1.720, medosna razdalja 2.825, prtljažnik (v litrih): 402/838
Cena: 50.990/51.740 EUR