Kako pomemben je citroën C3 za francosko znamko, pove podatek, da so od leta 2002, ko so ga prvič predstavili s tem imenom, v Evropi v vseh generacijah prodali več kot 6,5 milijona citroënov C3.
Pri nas jih je bilo prodanih več kot 19.200, kar je bilo dvajset odstotkov vse Citroënove prodaje pri nas. K temu je prispevala predvsem zadnja leta 2017 predstavljena generacija, ki je v mesecih pred krizo korone in krizo s prekinitvami dobav vedno predstavljala 20 do 30 odstotkov Citroënove prodaje pri nas, po ukinitvi berlingov z motorji z notranjim zgorevanjem pa je segla celo do 35 do 40 odstotkov.
Od novinca torej pri slovenskem uvozniku veliko pričakujejo. Pri tem je pomembno, da bo tudi novi citroën C3 sledil pravilu znamke, da proizvaja cenovno dostopne avtomobile za širok krog kupcev, vendar pa ne bo povsem enak kot njegov predhodnik.
Malce športnega terenca
Če se je namreč citroën C3 doslej uvrščal le v razred kombilimuzin segmenta B, po novem malce sega tudi v razred B SUV, torej majhnih športnih terencev. Pri uvozniku zato računajo, da bodo nabor kupcev razširili med mlajše generacije in da ga bodo pogosteje kupovali tudi moški. Med kupci citroëna C3 so namreč v prejšnjih generacijah bile predvsem voznice.
Čeprav se vam, ko ga vidite v živo, novi citroën C3 zdi precej večji od predhodnika, so njegove mere dejansko ostale skoraj enake. Le v višino je zrasel za dobrih 10 centimetrov, zaradi česar ima bolj križanski videz, predvsem pa se to odrazi v bolj udobnem sedenju potnikov.
Novi citroën C3 je tudi prvi avtomobil z novim znamkinim logom, ima novi svetlobni odtis, karoserijo pa popestri tudi vrsta barvnih vložkov. Prtljažnik pa razpolaga s 310 litri prostornine. Citroën C3 je dobil tudi vzmetenje s progresivnimi blažilniki, ergonomske sedeže , predvsem pa ureditev voznikovega delovnega prostora C-ZEN, ki se odraža predvsem v merilnikih tik pod vetrobranskim steklom.
Šest barv, tri notranjosti…
Citroen C3 bo pri na voljo s šestimi barvami karoserije, ki bodo kombinirane s črno ali belo streho, naročiti pa bo mogoče tudi enobarvno karoserijo. Za popestritev karoserije bodo poskrbele tudi barvne priponke na stebričku C v rdeči, beli ali citronsko rumeni barvi, kolesna platišča pa bodo velika najmanj 17 palcev.
V notranjosti bodo lahko kupci izbirali tri različice, osnovno you z držalom za pametni telefon, ki bo preko aplikacije nadomeščal vgrajeni zaslon, ter bolje opremljeni you pack plus in max, kjer bo vozniku in sovozniku na voljo tudi na dotik občutljivi zaslon z diagonalo 10,25 palca.
Novi citroën C3 je razvit na platformi smart car, ki je namenjena avtomobilom z motorji z notranjim zgorevanjem, hibridom in električnim avtombilom.Za osnovni pogon bo poskrbel 75-kilovatni trivaljnik, ki so ga precej osvežili in sodeluje s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Nad njim je blagi hibrid, v katerem enakemu bencinskemu motorju pomaga tudi 48-voltni elektromotor z močjo 21 kilovatov in navorom 55 njutonmetrov. Litij-ionska baterija naj bi mu omogočala do 50 odstotkov električne vožnje v mestu.
Električni citroën ë-C3 drugo leto dobi še šibkejšo različico, za zdaj pa je na voljo močnejša z baterijo s kapaciteto 44 kilovatnih ur, ki mu po mestu zagotavlja do 459 kilometrov dosega, kombinirano pa do 326 kilometrov. Za pogon sicer skrbi 83-kilovatni elektromotor, na hitri polnilnici z močjo 100 kilovatov pa je možno baterijo z 20 do 80 odstotkov kapacitete napolniti v dobre pol ure.
Že za 14.990 evrov
Osnovni bencinski citroën C3 bo pri nas na voljo za najmanj 14.990 evrov. Ob tem je zanimivo omeniti, da bo osnovni citroën ë-C3 z močnejšo baterijo ob upoštevanju financiranja in subvencije mogoče kupiti že za 16.100 evro, kar je le 1.110 evrov dodatka. Z manj zmogljivo baterijo pa bo ë-C3 še cenejši.
Pri Citroënovem slovenskem uvozniku torej računajo, da bo citroën C3 enako ali še bolj uspešen kot doslej. Do konca leta, kar je odvisno predvsem od dobav, računajo na prodajo 200 bencinskih in 10 električnih vozil, prihodnje leto pa bi radi v Sloveniji prodali okrog 800 bencinskih in 250 električnih citroënov C3.
Glede na to, da je avto že v prodaji in ko primerjamo cene omenjene v članku, lahko ugotovimo le, da …
Kje je pa oznaka da je clanek reklama???
Slaba prodaja pa je treba reklama