Cenovno dostopen dizel

Foto: Žurnal24 Chevrolet cruze Foto: Žurnal24 Chevrolet cruze Foto: Žurnal24 Chevrolet cruze Foto: Žurnal24 Chevrolet cruze Foto: Žurnal24 Chevrolet cruze Foto: Žurnal24 Chevrolet cruze Foto: Žurnal24 Chevrolet cruze Foto: Žurnal24 Chevrolet cruze Foto: Žurnal24 Chevrolet cruze Foto: Žurnal24 Chevrolet cruze Foto: Žurnal24 Chevrolet cruze Foto: Žurnal24 Chevrolet cruze Foto: Žurnal24 Chevrolet cruze Foto: Žurnal24 Chevrolet cruze Foto: Žurnal24 Chevrolet cruze Foto: Žurnal24 Chevrolet cruze Foto: Žurnal24 Chevrolet cruze Foto: Žurnal24 Chevrolet cruze Foto: Žurnal24 Chevrolet cruze Foto: Žurnal24 Chevrolet cruze Foto: Žurnal24 Chevrolet cruze Foto: Žurnal24 Chevrolet cruze Foto: Žurnal24 Chevrolet cruze Foto: Žurnal24 Chevrolet cruze Foto: Žurnal24 Chevrolet cruze Foto: Žurnal24 Chevrolet cruze Foto: Žurnal24 Chevrolet cruze
Petvratni chevrolet cruze je z dvolitrskim turbodizlom poskočen avtomobil, pri katerem smo pogrešali boljšo vodljivost in predvsem več informacij izpod koles.
Oglej si celoten članek

Chevrolet je znamka, ki prodira, prav cruze pa je bil s svojo obliko, predvsem pa ceno eden od modelov, ki se je prijel tudi pri nas. Z dvolitrskim turbodizelskim agregatom, ki se je vrtel v testniku, je pridobil na gospodarnosti, a bi raje s ponudbe motorne palete izbrali drugi, novejši GM-ov agregat, ki ga sicer že poznamo iz oplovih modelov.


Cruze je pomenil odločen Chevroletov preboj tudi na slovenskih cestah, kjer jih ni malo. Razlog je razumna cena, pa tudi udobje in veliko prostora v notranjosti ter prtljažniku, kar ga uvršča med uporabnejše kombilimuzine.

Ima vse, kar avto v osnovi potrebuje

Foto: Žurnal24 Chevrolet cruze Vizualno je znotraj postavitev razgibana, a mrežaste tekstilne obloge postavljajo vprašanja o obstojnosti in odpornosti takšne rešitve na dolgi rok. Tudi na oko manj privlačne trde plastike je preveč, končna obdelava zaostaja za dražjo konkurenco.

Ima pa avtomobil že v osnovi vse, kar voznik in potniki v prvi vrsti potrebujejo, ABS in ESP, šest zračnih blazin, klimatsko napravo, na avtocesti priročen tempomat, potovalni računalnik. Testnik je bil obogaten z drugo najrazkošnejšo opremo LTZ, ki med drugim vključuje še samodejno klimatsko napravo, brisalce s senzorjem za dež, USB in iPOD vmesnik, šest zvočnikov, ...

Dvolitrski dizel poskočen, a ni naša prva izbira

Testnika je poganjal dvolitrski turbodizel s 120 kilovati kilovati moči in najvišjih 360 Nm navora, ki ga ponuja že v območju pod dva tisoč vrtljaji. Številčna konjenica mu zagotavlja dobro poskočnost z mesta in zahvaljujoč šestim prestavam široko vsestranskost in lagodno vožnjo po avtocesti, pri tem pa ni pretirano žejna. Na žalost podvozje in mehak, ter premalo informativen volan ponujata zgolj povprečne vozne lastnosti.

Foto: Žurnal24 Chevrolet cruze Vzmetenje je za vsakodnevne potrebe udobno, tudi na daljših vožnjah ne boste trpeli. Slabše se pelje čez večje luknje, ki se v obliki hrupa prenaša v potniško kabino. Tam se pri višjih hitrostih sliši tudi piš vetra, , tako, da je treba glasnost na audio napravi povišati za stopnjo ali dve. V ovinkih voznik, sploh v slabem vremenu, nima dovolj informacij izpod koles, saj je volan premalo informativen, avtomobil pa se tudi nagiba, a je vozniku v kritičnih situacijah v pomoč zanesljivi ESP.

Motorju štejemo v plus, da ob povprečni vožnji ohranja dobro povprečje porabe. Mi smo jo spustili do 5,5 litra ob umirjeni vožnji, najvišja je bila dobrih osem litrov, a povprečne voznike ni treba skrbeti. Poraba je bila ob normalni vožnji pri mešanem ciklu sedem litrov na 100 prevoženih kilometrov.

Foto: Žurnal24 Chevrolet cruze S stališča ekonomičnosti bi v ponudbi motorne palete raje izbrali novinca v Chevroletovi ponudbi, 1,7-litrski turbodizel s 96 kilovati moči, ki na semaforjih samodejno ugaša motor.

Cena testnika je sicer presegla 20 tisoč evrov, a je ob upoštevanih treh tisočakih popusta ugoden nakup.

Podatki o vozilu: Chevrolet cruze (5v) 2.0 VCDi LTZ
Motor: 1.998 cm3
Vrsta: štirivaljni dizelski
Moč: 120 kW (163 KM) pri 3.800 vrtljajih na minuto
Navor: 360 Nm med 1.750 in 2.750 vrtljaji na minuto
Poraba: 7,0 litra/100 km (mešani cikel - test), 147 gramov CO2
Zmogljivosti: 205 km/h, 8,5 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.510x2.067x 1.477, medosna razdalja 2.685, prtljažnik (v litrih): 413–883
Cena: 14.227/20.500 evrov (osnovni/testni)

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.