Motor. BMW je z modelom F800 GT našel pravo formulo za križanje genov športnosti in udobnosti.
Če se je kdo pri prvem modelu bavarskega F 800 ST spraševal, za kakšen koncept sploh gre, pri novem modelu GT ni več debate. Pri BMW so (če so si to sploh želeli) ujeli idealno razmerje med športnostjo in udobnostjo. Gre torej za pravi športni potovalnik z veliko dodatne opreme.
Ugaja mu športno
Foto: Anže Petkovšek
BMW F800 GT
Motor je morda malenkost neroden pri počasnem manevriranju, ko pa je na cesti, se spremeni v pravega športnika. Ima zadovoljiv navor, testni model s sistemom ASC, proti zdrsavanju zadnjega kolesa, pa se je pravzaprav kar katapultiral z mesta. Ker je sedež pomaknjen nekoliko bolj nazaj kot pri prvem modelu, je vožnja pokončnejša in udobnejša. Izbirate lahko tudi med tremi nastavitvami podvozja: normalno, športno ali udobno. Tako kot pri njegovem velikem bratu 1600 GTL je motor najstabilnejši v športni nastavitvi. Tako kot drugi bavarci pa ima s standardnim dvojnim ABS-sistemom izjemen zavorni sistem.
V nekih drugih časih ...
Motor je primeren tudi za začetnike in tiste, ki imajo preveč spoštovanja do pravih športnikov z večjimi agregati. Cena je seveda primerna za BMW. Testni model stane okrog 12 tisoč evrov. V nekih drugih časih ... vredno svojega denarja.