Volkswagen CC pri nas še zdaleč ni eksotičen, saj so jih v prvem letu po predstavitvi leta 2008 prodali 150, v letih, ki so sledila, pa se je prodaja ustalila pri okoli sto prodanih modelih na leto.
Z novim modelom, ki je odvrgel ime passat in je zdaj volkswagen CC, naj bi prodajno krivuljo kljub ne najlepšim časom za prodajo avtomobilov spet povzdignili. Za to pa so pri Volkswagnu poskrbeli s tehnološkimi novostmi, ki smo jih pri predhodniku našli v zgornjih nivojih opreme, zdaj pa so na voljo že serijsko.
Biksenonski žarometi serijski
Štirivratni kupe ne prinaša revolucije kot leta 2008, ko je premiero doživel pred novo generacijo passata, pač pa je aktualnemu modelu oblikovno zelo soroden. V Wolfsburgu so se očitno odločili obdržati prepoznaven recept, sinergijo med kupejem in limuzino, le da so mu namenili modne muhe v obliki novih platišč, bleščečih kromiranih dodatkov, nekoliko so spremenili zadnji odbijač in vrata prtljažnika, spremenjena je maska. Še najbolj pomembno je, da so zdaj serijsko z bikseonskimi žarometi opremljene vse izvedenke, na novo so razvili zadnje luči z LED-tehnologijo.
Nove vsebine
Poleg vseh varnostnih in asistenčnih dodatkov, ki jih poznamo iz limuzinskega in karavanskega passata, je novost pri modelu CC ta, da ima združen varnostni sistem side assist in lane assist, ki voznika ne samo opozarja na vozila v mrtvem kotu, ampak mu z aktivnim posegom v krmiljenje volana tudi pomaga, da se izogne prometnim nesrečam. Poleg naštetega premore sistem za samodejno dinamično uravnavanje dolgih luči in s kamero podprt sistem za prepoznavanje prometnih znakov. Nova je opcija easy open, ki temelji na senzorju in omogoča preprosto odpiranje prtljažnika brez uporabe rok.
Na voljo je pet motorjev, trije bencinski in dva dizelska z neposrednim vbrizgom goriva. Dizelski so serijsko kombinirani s sistemom start-stop in rekuperacijo. Slednje velja tudi za bencinske izvedenke.
Začetek pod 30 tisočaki
Vstopni bencinski pogonski agregat 1,8 TSI s 118 kilovati (160 KM) je kombiniran s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, stane pa najmanj 28.779 evrov. Sledi mu dvolitrski TSI s 155 kilovati (210 kM), kasneje pa bo na voljo še 3,6 litrski V6 4MOTION z 220 kilovati (300 KM) in šeststopenjsko DSG-avtomatiko.
Vse motorje z močjo do 155 kilovatov (210 KM) je opcijsko mogoče kombinirati z menjalnikom z dvojno sklopko (DSG).