Captur pri nas s klimo od 14.090 evrov

Foto: M. P. Renault captur Foto: M. P. Renault captur Foto: M. P. Renault captur Foto: M. P. Renault captur Foto: M. P. Renault captur Foto: M. P. Renault captur Foto: M. P. Renault captur Foto: M. P. Renault captur Foto: M. P. Renault captur Foto: M. P. Renault captur Foto: M. P. Renault captur Foto: M. P. Renault captur Foto: M. P. Renault captur Foto: M. P. Renault captur Foto: M. P. Renault captur Foto: M. P. Renault captur Foto: M. P. Renault captur Foto: M. P. Renault captur
Renault captur je že pri nas in že pripravljen na kupce, ki sledijo trendu priljubljenosti malih križancev. Vstopna cena za avto brez klime je 13.590 evrov, a takih bo verjetno prodanih le za vzorec.
Oglej si celoten članek

O capturju smo nedavno že pisali. Ponovimo, da gre za 4,12 metra dolgega in na platformi clia IV narejenega urbanega križanca. Kot je to značilonost tovrstnih avtomobilov, se v primerjavi s klasičnimi kombilimuzinami sedi precej višje, boljši je pregled na cesto, notranjega prostora je več. Vse to captur ima, hkrati pa se želi od konkurenčnih vrstnikov odlikovati tudi dinamičnem videzu in po prilagojenosti vsakemu kupcu posebej. Za to skrbi nebroj možnih barvnih kombinacij, med katerimi so še posebej izrazite dvotonske, ki jih lahko po želji popestrijo še različni grafični vložki. 

Predal iz dnevne sobe

Captur želi biti prepričljiv tudi še po več letih uporabe. Da bi to veljalo, so si pri Renaultu domislili uporabnega trika, ko je mogoče sedežne prevleke zelo enostavno sneti in jih oprati, avto pa s tem v nekaj urah precej pomladiti. Pri Renaultu so se povsem odpovedali štirikolesnemu pogonu, niti ne poznajo kakšnega trika z uravnavanjem navora, kot pri neposrednem tekmecu peugeotu 2008. Raje so se posvetili prostornosti in na prvi pogled jim je dobro uspelo. Notranjost je zračna, prostora razmeroma veliko, še posebej zaradi pomične zadnje klopi. Potisnjena skrajno nazaj omogoča, da imajo potniki zadaj prostora za noge kot v laguni, če pa je skrajno spredaj, je prtljažnik z minimalnih 377 litrov povečan na že zelo zajetnih 455 litrov brez podiranja naslanjal. Da so pri Renaultu mojstri, kar se tiče odlagališč, v capturju dokazuje predal pred sovoznikom, ki se odpira kot tisti v vaši dnevni sobi in pogoltne 11 litrov.

Delovni prostor je precej podoben cliotovemu z nekaj malenkostnimi dodelavami, eden od bolj priljubljenih dodatkov pri kupcih naj bi bil tudi zmogljiv infotainment R-link, ki poleg klasičnih elementov, kot so audio, navigacija in bluetooth, omogoča še povezavo v splet in izkoriščanje številnih servisnih aplikacij (vreme, promet ...) po zgledu tabličnih računalnikov. Vse v Sloveniji ne bodo na voljo, marsikatera pa.

Vedno na turbu

Motorji so trije. Vstopni je 0,9-litrski TCe s 66 kilovati (90 KM) in povprečno normno porabo 4,9 litra. Drugi bencinar je 1,2-litrski TCe z 88 kilovati (120 KM) in porabo 5,4 litra, serijski pri njem je tudi menjalčnik z dvojno sklopko druge generacije. Dizel je eden in sicer 1,5-litrski dCi s 66 kilovati (90 KM) ter obljubljeno porabo 3,7 litra.

Vstopni utegne biti tih in vroč

V Sloveniji se cena za capturja prične pri 13.590 evrih. Za ta denar dobite na 15-palčna platišča nasejen avto z vstopnim bencinskim motorjem in opremo authentique, ki zajema med drugim pomoč za speljevanje v klanec, električni pomik tudi zadnjih stekel, potovalni računalnik, drsno zadnjo klop, tempomat in LED dnevne luči. Za radio je potrebno pri tej opremi doplačati, prav tako pa tudi za klimatsko napravo. Ta v najcenejšem paketu s senzorjem za dež stane dodatnih 500 evrov.

Expression oprema je dražja za tisočaka in ima ročno klimo že vključeno, poleg pa tudi MP3 radio z USB in bluetotthom, kartico za prostoročno odklepanje in zagon, vložke imitiranega karbona in aluplatišča. Najbolj bohotna oprema je dynamique, pri kateri avtomatska naprava zaznava kakovost zraka in posledično pripira reže, multimedijski sistem media nav s 7-palčnim zaslonom, več okrasnih vložkov, 17-palčna platišča, prevleke na zadrgo, usnjena volan in menjalno ročico ... R-Link terja še 490 evrov dodatka.

Dizel z opremo authentique pri našem zastopniku cenijo na 15.390 evrov, za močnejšega bencinarja, ki je na voljo najmanj z opremo expression, pa je potrebno odšteti 16.590 evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • 18:48 15. Maj 2013.

    Renault pač to pomeni, da je slab izdelek !

  • 17:43 15. Maj 2013.

    Nisem ravno navdušenec Renaulta sam tale žrebiček mi je pa kar všeč;)

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.