Camaro še bolj strupen

Foto: Chevrolet Chevrolet camaro Z/28 Foto: Chevrolet Chevrolet camaro Z/28 Foto: Chevrolet Chevrolet camaro Z/28 Foto: Chevrolet Chevrolet camaro Z/28 Foto: Chevrolet Chevrolet camaro Z/28 Foto: Chevrolet Chevrolet camaro Z/28 Foto: Chevrolet Chevrolet camaro Z/28 Foto: Chevrolet Chevrolet camaro Z/28 Foto: Chevrolet Chevrolet camaro Z/28
Chevrolet je na avtomobilskem salonu v New Yorku predstavil osveženo podobo modelov camaro letnika 2014, med katerimi je tudi različica Z/28, ki je najbolj zaznamovala zgodovino camara.
Oglej si celoten članek

Modeli camaro letnika 2014 se ponašajo s celovitim aerodinamičnim paketom, ki pri višji hitrosti avtomobil pritisne k tlom, kar zagotavlja najboljše dirkalne lastnosti doslej.


Seznam tehničnih lastnosti vključuje lahek motor LS7 z visokimi vrtljaji in suhim oljnim koritom, keramične zavore z ogljikovimi vlakni, vgrajene hladilnike za uporabo na dirkališču, močan aerodinamični potisk in bistveno manjšo težo praznega vozila. Prvi camaro Z/28, ki je bil predstavljen leta 1967, je bil izdelan za tekmovanje v razredu Trans-Am 2 ameriškega združenja za športni avtomobilizem SCCA. Zanj so bili značilni majhen in lahek petlitrski motor V8, dobra razporeditev teže, odzivno krmiljenje in izjemno zmogljivo vzmetenje za uporabo na dirkališčih. Skladno s svojo dirkaško naravo camaro Z/28 letnika 1968 ni bil na voljo s samodejnim menjalnikom in klimatsko napravo.

Čeprav novi camaro Z/28 ni bil zasnovan za tekmovanje v določenem dirkalnem razredu, je popolnoma prilagojen za največjo zmogljivost na progi. Pri začetnih testiranjih je bil camaro Z/28 za tri sekunde na krog hitrejši od camara ZL1. Razlog za večjo hitrost so tri poglavitne značilnosti: 

boljši oprijem: Z/28 je zaradi obsežne predelave podvozja v zavojih zmožen pospeška 1,05 g;
učinkovitejše zaviranje: Z/28 je opremljen s keramičnimi zavorami z ogljikovimi vlakni brembo, ki zavirajo s pojemkom 1,5 g in enako učinkovitost ohranjajo iz kroga v krog;
manjša teža praznega vozila: sesalni motor modela Z/28 tehta 136 kg manj kot motor z zračnim kompresorjem modela camaro ZL1, lažji pa so tudi drugi deli, na primer platišča in tanjše zadnje steklo.

Tako kot izvirni model je camaro Z/28 letnik 2014 na voljo samo z ročnim menjalnikom. Zaradi ravni udobja, ki smo je vajeni dandanes, je klimatska naprava na voljo, vendar le kot izbirna oprema.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.