C-maxa so soustvarile družine

Foto: Andrej Leban
Foto: Andrej Leban
Pri Fordu se snovanja modelov C-max in grand C-max niso lotili na slepo. "Veliko idej so nam dale družine," pravi Gunnar Herrmann, direktor segmenta C pri Ford of Europe.
Oglej si celoten članek

C-max in grand C-max sta aktualna nosilca naslova Žurnalov družinski avto leta. Laskavega naziva so bili pri slovenskem uvozniku za Forda zelo veseli, saj je dodatno spodbudil že tako dobro prodajo obeh enoprostorcev.

Čeprav nosita podobno ime, nudita iste tehnologije in enako motorizacijo, sta si karakterno vendarle različna, kot so si različni otroci znotraj družine. Rahlo manjši C-max je predvsem nadaljevanje prve generacije enoprostorca, katerega zaščitni znak je bila za razred nenavadno čvrsta lega. "Odlikujeta ga športni karakter in kupejevski dizajn, ohranja pa družinsko naravnanost razreda. Namenjen je dosedanjim voznikom C-maxa, nagovarja pa tudi kupce tretjega življenjskega obdobja, saj je udoben, v njem se sedi visoko," je za Žurnal24 pojasnjeval "oče" obeh "maxov". Gunnar Herrmann namreč že od leta 2002 skrbi za razvoj focusa in C-maxa, ki se na trgu spopadata v  izjemni konkurenci "golfovega" razreda in razreda manjših enoprostorcev, denimo scenica, tourana in drugih.

Za vsakega nekaj

Druga generacija pa je prinesla tudi sedemsedežnega grand C-maxa, ki ima nekoliko drugačno poslanstvo. Ker je nekoliko večji, naj bi ukradel marsikaterega kupca večjih enoprostorcev, po drugi strani pa daje več poudarka na prostornosti in praktičnosti, ki je najbolj vidna v enostavnem vstopanju v zadnji dve vrsti zaradi drsnih vrat in hodnika med sedeži. Sredinski sedež v drugi vrsti se namreč lahko med neuporabo enostavno zloži pod enega od stranskih in ustvarja veliko prostora za prosto gibanje v zadnjem delu avtomobilu. A tudi grand ohranja veliko mero dinamike, poudarja Herrmann.

Družine so imeli pri snovanju dvojca zelo pomembno besedo. Tako so pri Fordu upoštevali njihove želje po elektronsko nadzorovani otroški ključavnici zadnjih vrat, opozorilo na pripete potnike pri grandu tudi v tretji vrsti in posebno ogledalce za nadzor zadaj sedečih na stropni konzoli. Oba maxa imata tudi možnost električnih zadnjih vrat, aktivnega parkirnega asistenta, zadnje kamere, opozorilnik na mrtve kote …

Za piko na i skrbi nova generacija bencinskih motorjev ecoboost, ki jih odlikuje velika moč in učinkovitost, tudi dizli so sodobni in čisti.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.