Proizvajalec avtomobilov BYD se že dolgo označuje kot "vodilni svetovni proizvajalec baterijskih vozil". Po zmagoslavju na domačem kitajskem trgu je Evropa zdaj naslednja celina, ki jo namerava osvojiti.
BYD je na avtomobilskem salonu v Ženevi naredil naslednji korak in predstavil plug-in SUV seal za evropski trg ter novo, višje pozicionirano podznamko Yangwang. Tudi sestrska znamka Denza je predstavila nov model, ki velja za nekakšen testni balon, da bi ugotovili, kakšne možnosti ima luksuzna znamka v Evropi.
Evropska ofenziva BYD je resna in se težko primerja z vstopi manjših znamk na trg električnih vozil. Proizvodnja vozil BYD v Evropi naj bi se začela na Madžarskem leta 2025, za kar avtomobilsko podjetje upa, da bo predstavljalo pomemben zagon tudi za množično prodajo vozil v Evropi. Wang Chuanfu, ustanovitelj in predsednik, je, preden je odpotoval v Ženevo, obiskal tudi lokacijo v Szegedu.
BYD kljub številnim pohvalam iz industrije še vedno pogreša preboj v Evropi. Lani je v Evropi prodal 15.700 vozil. Na Kitajskem 2,4 milijona, po svetu pa skupaj tri milijone.
BYD v Evropi z vse večjo modelno floto
Model srednjega razreda seal U DM (U pomeni utility, DM pa dual mode - dva elektromotorja) bo k evropskim trgovcem prispel spomladi. Za zdaj so v Evropi v prodaji modeli han, tang, atto 3, dolphin in seal.
Denza, ki sta jo nekoč skupaj ustanovila BYD in Mercedes-Benz, je v Ženevi predstavila kombi D9. BYD je za znamko Yangwang predstavil luksuzni SUV U8. Medtem, ko je BYD masovna znamka, je Yangwang luksuzna podznamka znamko. Med njima je še premijska znamka Denza, prav tako iz skupine BYD.
grdo k svina...kitajske smeti...