Brez iskre od točke A do B

Foto: Andrej Leban Chevrolet spark Foto: Andrej Leban Chevrolet spark Foto: Andrej Leban Chevrolet spark Foto: Andrej Leban Chevrolet spark Foto: Andrej Leban Chevrolet spark Foto: Andrej Leban Chevrolet spark Foto: Andrej Leban Chevrolet spark Foto: Andrej Leban Chevrolet spark Foto: Andrej Leban Chevrolet spark Foto: Andrej Leban Chevrolet spark Foto: Andrej Leban Chevrolet spark Foto: Andrej Leban Chevrolet spark Foto: Andrej Leban Chevrolet spark
Spark je preprost že od pogleda na cenik. Marsikomu njegove sposobnosti ne bodo zadostovale, nekateri pa bodo prav v tej preprostosti videli prednost.
Oglej si celoten članek

Majhni avtomobili so še posebno podvrženi ocenjevanju z očmi. Manjše mere poskušajo nadoknaditi z atraktivnimi linijami in barvami, ki si jih že pri vozilu nižjega srednjega razreda ni več mogoče predstavljati. Chevrolet je v sedanji generaciji na naših cestah slaba tri leta in v tem času je make up začel popuščati, zato je prav prišlo nekaj osvežitve. 

Kaj natančno se je spremenilo na zunaj, pa vam bodo težko zdrdrali celo Chevroletovi prodajalci, saj so spremembe v obliki rahlo drugačnega sprednjega dela in svetil resnično majhne. Tretja zavorna luč je odslej del spojlerja, novih je nekaj platišč, znotraj pa je še največja novost nekoliko drugačna osrednja konzola, ki zdaj ponuja malenkost več odlagalnega prostora. 

Glede na zunanjo mero 3,5 metra v dolžino velja pohvaliti relativno prostornost, ki jo omogočajo zelo na rob pomaknjena kolesa in dodatni par vrat, ima tudi več prostora za prtljago kot denimo fiat 500. A čudežev ne gre pričakovati, za italijanskim malčkom precej zaostaja po markantnosti, ki jo pušča v spominu mimovozečih.

Spark glede motorjev ne ovinkari. Na voljo je le 1,2-litrski bencinski motor preverjene atmosferske tehnologije, ki zmore 60 kilovatov moči. 

Kako se pelje?

Lagali bi, če bi zapisali, da med vožnjo voznika prevevajo kakšni izjemno dinamični občutki. Pelje se tako, kot manj zahtevni lastnik pričakuje od vozila, da ga bo v okviru spoštovanja  cestnoprometnih predpisov pripeljalo do cilja. Vsaj zunaj naselij in na avtocestah boste tudi težko na muhi radarske kontrole, saj hitrost spark pridobiva počasi, včasih prav nadležno počasi. Če digitalni merilnik že pokaže trimestno številko, pa se pojavi nova težava v obliki hrupa. Spark je torej bolj doma v mestih in na krajših razdaljah.

Foto: Andrej Leban Chevrolet spark Spark je torej dokaj preprosto zasnovan avtomobil, ki že od salona naprej bodočega kupca ne zasipa z obljubami o neskončnih možnosti uporabe. Še največ izbire je pri opremi, kjer pa so preskoki med petimi razredi sorazmerno kratki in v razponu le dva tisoč evrov. Testni spark z opremo LTZ je bil za 11.510 evrov z vrha ponudbe in je imel zato poleg nekaj oblikovnih dodatkov tudi strešne sani, parkirna senzorja in usnjen volan. Klimatska naprava je vedno ročna, elektrificirana so le prednja stekla, potovalni računalnik pa ne zna prikazovati porabe. 

Korejec ima pomenljivo ime, a za vneti iskrico moraš imeti posebne talente. Da ne bo pomote, spark je povsem spodobno prevozno sredstvo. A nič več kot to. Ponudba novih modelov, ki stanejo okoli deset tisoč evrov, pa tudi ni majhna.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.