Bomo končno namesto v avto sedli na vlak in se odpeljali v Ljubljano?

Foto: Saša Despot
Foto: Saša Despot
Na mizi je projekt, ki bi utegnil spremeniti naše mišljenje o vožnji v Ljubljano izključno z avtomobilom.
Oglej si celoten članek

Regionalna razvojna agencija Ljubljanska urbana regija v zadnjem desetletju vse več pozornosti namenja trajnostni mobilnosti, prebivalcem tega območja namreč želi ponuditi še boljše, učinkovitejše in bolj raznolike načine mobilnosti. Tako so pristopili k izdelavi celostne prometne strategije, v pripravo pa želijo vključiti tudi širšo javnost.

Slovensko e-kolo Slovensko električno kolo utira pot novi urbani mobilnosti

Pripravili so tudi spletno anketo (https://www.1ka.si/a/178347), s katero želijo pridobiti podatke o stališčih in željah glede urejanja vseh vrst prometa (hoja, kolesarjenje, javni promet, avtomobilski promet in mirujoč promet) predvsem na ravni regije, seveda pa tudi znotraj posamezne občine.

Foto: Saša Despot mestno kolo C70e S-BIKES

Nujne so izboljšave v javnem potniškem prometu

Kot so sporočili iz omenjene razvojne agencije, bodo v okviru celostne prometne strategije pripravili temelje za nadaljnje dolgoročno načrtovanje prometa v regiji. "Pri tem bo poseben poudarek namenjen ukrepom za spodbujanje trajnostne mobilnosti, usklajenih z gospodarskim in družbenim razvojem ter ohranjanjem visoke kakovosti okolja," so poudarili.

Avto Polom trajnostne mobilnosti v Parizu

Cilj je znižati visoke stopnje emisij in hrupa v prometu ter prometne zastoje, zmanjšati uporabo osebnih vozil ter spodbujati uporabo javnega prevoza in nemotoriziranih načinov potovanja.

Test: slovensko e-kolo S-bike mestni mobilnosti odvzame sleherni napor

Dosedanje analize, ki so nastale na podlagi delavnic s ključnimi deležniki na področju urejanja mobilnosti ter pogovori z župani in predstavniki občin Ljubljanske urbane regije, so pokazale, da je treba celostno prometno strategijo graditi na intenzivnem razvoju javnega potniškega prometa, ki bi moral biti dostopen vsem, hitrejši, ugodnejši in udobnejši.

Foto: Shutterstock Pešci

"Le tako bodo namreč lahko zagotovljene nujno potrebne hitre povezave z Ljubljano iz vseh smeri oziroma občin regije, kar je tudi eden izmed ključnih razvojnih ciljev regije," so izpostavili.

V Ljubljansko urbano regijo sodijo občine Ljubljana, Borovnica, Brezovica, Dobrepolje, Dobrova-Polhov Gradec, Dol pri Ljubljani, Domžale, Grosuplje, Horjul, Ig, Ivančna Gorica, Kamnik, Komenda, Litija, Logatec, Log-Dragomer, Lukovica, Medvode, Mengeš, Moravče, Škofljica, Šmartno pri Litiji, Trzin, Velike Lašče, Vodice in Vrhnika.

Avto E-mobilnost: Evropa v srednjem veku, Slovenija pa v kameni dobi

Celostno prometno strategijo pripravljajo omenjena regionalna razvojna agencija, Znanstvenoraziskovalni center Slovenske akademije znanosti in umetnosti, Ljubljanski urbanistični zavod, Prometni inštitut Ljubljana in Inštitut za politike prostora.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 14

  • 12:31 22. Julij 2018.

    Celje Velenje včasih kar ni vlaka, pride avtobus. Ker se 50 let star zug redno okvari. Še otroc se sam …

  • 19:59 21. Julij 2018.

    Nazadnje sem se peljal iz MB v LJ v času dopustov z znancem iz čiste nostalgije radi . V Pragerskem …

  • 17:50 21. Julij 2018.

    Ljudje bodo radi šli na vlak, ko bodo z njegovo uporabo porabili manj časa in denarja kot z drugimi oblikami …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.