Bombnik s slovenskim podpisom

Foto: Anže Petkovšek Renault clio RS Akrapovič Foto: Anže Petkovšek Renault clio RS Akrapovič Foto: Anže Petkovšek Renault clio RS Akrapovič Foto: Anže Petkovšek Renault clio RS Akrapovič Foto: Anže Petkovšek Renault clio RS Akrapovič Foto: Anže Petkovšek Renault clio RS Akrapovič Foto: Anže Petkovšek Renault clio RS Akrapovič Foto: Anže Petkovšek Renault clio RS Akrapovič Foto: Anže Petkovšek Renault clio RS Akrapovič Foto: Anže Petkovšek Renault clio RS Akrapovič Foto: Anže Petkovšek Renault clio RS Akrapovič Foto: Anže Petkovšek Renault clio RS Akrapovič Foto: Anže Petkovšek Renault clio RS Akrapovič Foto: Anže Petkovšek Renault clio RS Akrapovič Foto: Anže Petkovšek Renault clio RS Akrapovič Foto: Anže Petkovšek Renault clio RS Akrapovič Foto: Anže Petkovšek Renault clio RS Akrapovič Foto: Anže Petkovšek Renault clio RS Akrapovič Foto: Anže Petkovšek Renault clio RS Akrapovič Foto: Anže Petkovšek Renault clio RS Akrapovič Foto: Anže Petkovšek Renault clio RS Akrapovič Foto: Anže Petkovšek Renault clio RS Akrapovič
Clio RS z atmosferskim dvolitrskim bencinskim motorjem ima po zaslugi izpušnega sistema z akrapovičevim podpisom še 1,5 kilovata več, a je bistvena pridobitev športni zvok. Tak ekskluziven clio ima še vedno razumno ceno, saj so njegova alternativa kvečjemu dražji in večji "športniki“.
Oglej si celoten članek

Akrapović in Renault sta združila moči in cliu dodala pečat ekskluzivnosti v obliki omejene serije clio RS Akrapovič, ki je na voljo za slovenski in hrvaški trg. Takšen clio ima na cesti še več razlogov za strahospoštovanje. V to smo se na testu prepričali tudi sami.

Sad sodelovanja je 20 posebnih in oštevilčenih izvedenk, ki jih boste na cesti prepoznali po številnih športnih dodatkih in Akrapovičevih škorpijonih (logotip slovenskega izdelovalca izpušnih sistemov), še bolj pa ga boste prepoznali po športnem zvoku, ki prihaja iz dveh dušilcev na zaključkih izpušnega sistema.

Škorpijon na strehi, menjalniku, ...

Foto: Anže Petkovšek Renault clio RS Akrapovič Biserno beli  Renault Clio RS 2.0 16V je postavljen na pnevmatike s 17-palčnimi platišči v športno črni barvi, ki so kombinirane z zmogljivimi in vpadljivimi rdečimi zavornimi kleščami znamke brembo.  Ekskluzivnost dodajajo Akrapovićev škorpijon na karbonski strehi in na prestavni ročici ter ploščica s serijsko številko, pa tudi odlični recaro sedeži, ki zadnjico na svojem mestu obdržijo v še tako ostrih in hitrih zavojih. Clio s tem ni pretirano nakičen.

Dvolitrski atmosferski motor prebudimo s pritiskom na stikalo za zagon motorja, s tem pa prebudimo tudi novi izpušni sistem, ki je motorju moč povišal za 1,5 kilovata (2 konjski moči) , navora je več za 4 Nm, teža vozila pa se je zmanjšala za štiri kilograme.

Na papirju podatki ne dajejo optimizma, da bi bil voznik bistveno na boljšem, kot z običajnim cliom RS, a nas je v nasprotno prepričal že zvok, ki že v prostem teku postavi kocine po konci. Že brez izpušnega sistema Akrapovič je RS veljal za enega najbolje talentiranih na tem podpročju, po novosti pa je v tem pogledu brez konkurence.

Med ovinki filingrantsko natančen

Foto: Anže Petkovšek Renault clio RS Akrapovič RS v nižjih vrtljajih ne prepriča, svoj talent pa pokaže šele ko odločneje pohodimo stopalko za plin. Največjo moč namreč doseže pri visokih 7.100 vrtljajih, in vrti se rad. Pospešek je dober tudi zahvaljujoč izjemno kratkim in natančnim prestavnim razmerjem šeststopenjskega ročnega menjalnika, pri pospeševanju pa boste zaradi zvoka mislili, da sedite v bombniku. Zvok na avtocesti pri 160 km/h postane že neudoben, a verjamemo, da zanesenjake, ki bi ga imeli v svoji garaži, glasnost ne bo motila. Lega na cesti je natančna in izrazito športna, zasluge gredo tudi trdemu podvozju in kratki medosni razdalji (2,59 metra), zaradi česar avto na avtocestah neudobno poskakuje. Se pa trdota odlično obnese na zavitih cestah, ko je avto praktično nemogoče odlepiti od začrtane smeri, vozniku pa je v veliko pomoč pri dobrem občutku zelo neposreden volanski mehanizem. Premagovanje ovinkov je lahko neverjetno hitro.

S popustom in dodatki za slabih 22 tisočakov

Foto: Anže Petkovšek Renault clio RS Akrapovič Poraba na testu je bila najvišja 13 litrov, najnižja pa devet litrov. V povprečju pa je treba računati na dobrih deset litrov bencina na 100 prevoženih kilometrov.

Clio RS je poceni, če ga primerjamo s konkurenco, v katero pa ne moremo šteti vozila njegove velikosti, pač pa večje športnike tipa GTI, ki pa so tudi 10 in več tisočakov dražji. K temu pripomore tudi popust v višini 3.500 evrov, tako, da testni primerek z vso dodatno opremo namesto 25.350 evrov stane 21.900 evrov. Gledano drugače, z vidika uporabnosti to ni poceni, saj zaradi pomanjkanja udobja to ni avtomobil za vsakodnevno uporabo, verjetno pa bo to drugi očkov avto v garaži.

Podatki o vozilu: (Renault clio RS 2,0 16v Akrapovič)
Motor: bencinski, štirivaljni
Prostornina: 1.998 cm
Moč: 149 kW (203 KM) pri 7.100 vrt.
Navor: 219 Nm pri 5.400 vrtljajih
Poraba na testu: 10,5 litra/100 km (mešani cikel), izpust 190 g CO2/km
Zmogljivosti: 225 km/h, 6,9 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (D x V x Š) (v mm): 4.017 x 1.769 x 1.484, medosna razdalja: 2.585
Prtljažnik (v litrih): 288
Cena (v evrih in vključenim popustom): 20.930 (osnovna)/ 25.350 (testni)/21.900 (s popustom)

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.