Pri Volvu so že pred leti napovedali svojo strategijo, nič mrtvih ali težje poškodovanih v svojih vozilih. V skladu z zavezo so se odločili tudi za korak, da bodo omejili največjo hitrost, ki jo bodo lahko dosegla njihova vozila na 180 km/h. Odločitev velja za vse svetovne trge. To je precej pogumna odločitev, ki pa so jo pri Volvu podkrepili z raziskavo. Hitrost je ključnega pomena, da bodo dosegli začrtano strategijo, so prepričani pri švedskem proizvajalcu vozi.
"Moramo spregovoriti o tem problemu," je za Automotive News Europe povedal šef Volva Hakan Samuelsson, ki se je navezal na žrtve prometnih nesreč, tako smrtne primere kot težko poškodovane, invalide, ki jih prometne nesreče zaznamujejo za vse življenje. Kljub temu da omejitve hitrosti veljajo v vseh državah, izjema so nekateri deli nemške avtoceste, vozniki še vedno zelo prekoračujejo omejitve hitrosti. Pri Volvu zato verjamejo, da je smiselno, da sami poskrbijo za omejitve, pa, če na koncu rešijo zgolj eno življenje.
Če vprašate druge proizvajalce vozil, obstajajo drugačni pogledi na vzroke prometnih nesreč. Pri Volkswagnu menijo, da je večja težava kot hitrost, neprilagojena hitrost. Prometne nesreče se dogajajo tudi pri manjših hitrostih od 180 km/h. Verjamejo, da bi se bilo treba, namesto z vgrajenim serijskim omejevalnikom hitrosti, prilagajati vsaki posamezni situaciji, na primer odsekom, ki so problematični zaradi prometnih nesreč, ki so se tam zgodile, vremenskim nevšečnostim in tudi zgoščenemu prometu.
Eden od Mercedesovih tehnikov je dejal, da bi z omejevalniki hitrosti zmanjšali stroške razvoja za njihove modele, saj inženirjem ne bi bilo treba skrbeti o preobremenitvah vozila pri velikih hitrostih. Njegova izjava se nanaša tudi na sistem zaviranja, ki mora biti še posebej učinkovit pri izrazito veliki hitrosti.
Pri BMW menijo, da so omejevalniki hitrosti napačen signal. Dodajajo, da morajo razviti maksimalno dobre zavore, ne le zaradi zaviranja pri velikih hitrosti, ampak tudi pri spuščanju njihovih velikih avtomobilov po klančinah navzdol. Pravijo, da ekonomski prihranek ne bi bil dovolj velik. BMW je sicer znan po izdelavi izrazito vozniških avtomobilov, ki med prioritete nakupa postavljajo vozno dinamiko.
Šef PSA Carlos Tavares se zavzema za svobodo v Evropi, brez omejevanja hitrosti: "Verjamem, da se moč Evrope skriva v raznolikosti in kreativnosti, ki je možno le s svobodo."
Korak izpred nekaj let: izločitev 6- in več valjnih motorjev. Korak naslednje leto je logičen. Korak čez nekaj let: padla …