Pri agenciji pravijo, da je vsak od nas kdaj imel izkušnjo z voznikom, ki je bil do njega izrazito agresiven. Na srečo je takšnih napadov, sploh pa fizičnih izgredov, razmeroma malo, vendar pa je dobro, da napade jeze dovolj hitro prepoznamo, da se jim lahko izognemo ali pa človeka dovolj hitro pomirimo.
Zato so oblikovali seznam ukrepov, s katerimi lahko z nekaj sreče od sebe odvrnemo jezo drugega voznika.
1. Ostanite mirni
Če je mogoče, ostanite mirni, zadržani in potrpežljivi. Izogibajte se tudi nepotrebni uporabi hupe ter nesramnim kretnjam.
2. Zatrite tekmovalnost
Krotite željo po tekmovalnosti in se upirajte želji po maščevanju. Če vama dejanje nekoga drugega niso všeč, se zadržite in ga ne poskušajte podučevati, kaj je po vašem prav.
3. Bodite potrpežljivi in vljudni
Ne vrivajte se v kolone. Če boste počakali in željo po uvrstitvi v kolono razumljivo nakazali z utripalkami, vam bo gotovo prej ali slej nekdo odstopil prednost.
4. Opravičite se za napake
Za prijaznost se drugim zahvalite, prav tako pa se tudi opravičite za svoje napake. V prometu vsi delamo napake, zato se z opravičilom izognete jezi in konfrontaciji z drugim voznikom. S prijaznostjo tudi vzbujate duha sodelovanja med udeleženci v prometu.
5. Izogibajte se težavam
Če menite, da vas drugi voznik zares ogroža, potem zaklenite vrata in se v okviru omejitve hitrosti odpeljite do najbližje policijske postaje ali javnega prostora, kakršna je denimo bencinska črpalka. Pokličite tudi policijo.
Agencija voznike tudi vzpodbuja, naj si za vožnjo vzamejo dovolj časa, da se jim ne bo mudilo in bodo za volanom lahko tudi med morebitnimi zastoji in drugimi sitnostmi ostali dovolj mirni. Stres namreč privede tudi do bolj tveganih dejanj, ki lahko pri nekom drugem povzročijo napad jeze.
Izogibajte se tudi incidentom med drugimi vozniki in ne posegajte vanje, ampak v tem primeru pokličite policiste, ki bodo učinkoviteje uredili zadeve.