Bo Škoda nizkocenovna ali ne?

Foto: Anže Petkovšek Škoda Octavia
Foto: Anže Petkovšek Škoda Octavia
Škoda ima med znamkami koncerna Volkswagen na račun kupcev, ki na nakup vozila gledajo racionalno, "največji potencial rasti", pravi vodja prodaje skupine Volkswagen Christian Dahlheim.
Oglej si celoten članek

Kupci znamke Škoda imajo socialni status, ki je klasificiran kot srednji in nižji in ob nakupu avtomobila postavljajo uporabnost nad drugimi potrebami, besede vodje prodaje skupine Volkswagen Christian Dahlheim povzema Automotive News Europe.

Avto Škoda s pametno inovacijo spet prehitela vse

"Škoda je na idealnem položaju v segmentih, kjer si ljudje ne morejo privoščiti dražjih avtomobilov," je med spletno predstavitvijo analitikom, ki se osredotočajo na umeščanje blagovnih znamk skupine VW, dejal Dahlheim. "Glede na količino v odstotkih ima Škoda največjo možnost za rast."

Foto: Anže Petkovšek Škoda Octavia

"Primerjava nam ni všeč"

Dahlheime je hkrati zanikal govorice, ki se pojavljajo zadnje dve leti, da bo Škoda ponovno postala nizkocenovnik in na trgu konkurirala nizkocenovni znamki Dacia v lasti Renaulta: "Ta primerjava nam ni všeč, saj ne želimo Škode omejiti. Škoda je konkurent s francoskimi znamkami in seveda Fordu."

Avto Nič več v senci golfa

Škodin trženjski slogan "Simply clever" označuje skupino kupcev znamke, še pravi Dahlheim, ki meni, da bi morala Škoda nagovarjati tudi kupce drugih znamk.

Foto: Škoda Škoda logo

Ukinjeni v 2020 Avti, ki v 2020 niso dočakali silvestrovega

Delavci na nogah

Jeseni leta 2019 so se pojavile glasne govorice, da bo koncern Volkswagen jasno ločil svoje znamke (VW, Seat, Škoda in Audi). Govorilo se je, da bo prav češki proizvajalec vozil utegnil spet postati nizkocenovna znamka. Z vozili nižjega cenovnega razreda bi napadli vzhodnoevropske trge in trge, kjer je kupna moč potrošnikov manjša.

Promo Je to najbolj ugoden električni avto v Sloveniji?

Vendar pa je šef Škode Thomas Schäfer lani poleti jasno povedal, da Škoda ne sme postati sinonim za poceni avtomobile. Tako je pomiril Škodine trgovce, ki so skočili v zrak ob pripombah izvršnega direktorja VW Herberta Diessa. Slednji je želi zmanjšati "modelsko prekrivanje" med znamkami in na ta način povečati dobičkonosnost.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 10:37 9. Januar 2021.

    Zapustil sem služb0 in zdaj. S tem preprostim spletnim delom na domu zaslužim 139 na uro od d0ma. zaslužim 25 …

  • 08:16 9. Januar 2021.

    Ne vem kdo se tukaj spreneveda. Škoda je postala v koncernu cenejša opcija na račun podražitve volkswagna in audija.

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.