Kupci znamke Škoda imajo socialni status, ki je klasificiran kot srednji in nižji in ob nakupu avtomobila postavljajo uporabnost nad drugimi potrebami, besede vodje prodaje skupine Volkswagen Christian Dahlheim povzema Automotive News Europe.
"Škoda je na idealnem položaju v segmentih, kjer si ljudje ne morejo privoščiti dražjih avtomobilov," je med spletno predstavitvijo analitikom, ki se osredotočajo na umeščanje blagovnih znamk skupine VW, dejal Dahlheim. "Glede na količino v odstotkih ima Škoda največjo možnost za rast."
"Primerjava nam ni všeč"
Dahlheime je hkrati zanikal govorice, ki se pojavljajo zadnje dve leti, da bo Škoda ponovno postala nizkocenovnik in na trgu konkurirala nizkocenovni znamki Dacia v lasti Renaulta: "Ta primerjava nam ni všeč, saj ne želimo Škode omejiti. Škoda je konkurent s francoskimi znamkami in seveda Fordu."
Škodin trženjski slogan "Simply clever" označuje skupino kupcev znamke, še pravi Dahlheim, ki meni, da bi morala Škoda nagovarjati tudi kupce drugih znamk.
Delavci na nogah
Jeseni leta 2019 so se pojavile glasne govorice, da bo koncern Volkswagen jasno ločil svoje znamke (VW, Seat, Škoda in Audi). Govorilo se je, da bo prav češki proizvajalec vozil utegnil spet postati nizkocenovna znamka. Z vozili nižjega cenovnega razreda bi napadli vzhodnoevropske trge in trge, kjer je kupna moč potrošnikov manjša.
Vendar pa je šef Škode Thomas Schäfer lani poleti jasno povedal, da Škoda ne sme postati sinonim za poceni avtomobile. Tako je pomiril Škodine trgovce, ki so skočili v zrak ob pripombah izvršnega direktorja VW Herberta Diessa. Slednji je želi zmanjšati "modelsko prekrivanje" med znamkami in na ta način povečati dobičkonosnost.
Zapustil sem služb0 in zdaj. S tem preprostim spletnim delom na domu zaslužim 139 na uro od d0ma. zaslužim 25 …
Ne vem kdo se tukaj spreneveda. Škoda je postala v koncernu cenejša opcija na račun podražitve volkswagna in audija.