Avtomobil se je dolgo napovedoval, vmes so v različnih fazah s t. i. mulami naredili kar 32 milijonov kilometrov, v Frankfurtu je bil uradno predstavljen, sredi prihodnjega leta pa bo tudi zares v prodajnih salonih. I8 je koncept 2+2 športnika, katerega posebnost je predvsem pogon.
S hibridnim pogonom je BMW namreč tako kot pri manjšemu povsem električnem modelu i3 jasno začrtal svojo prihodnjo usmerjenost k avtomobilom, ki bodo precej bolj učinkoviti, a bodo hkrati ohranili športnost v svojih genih.
I8 ima vgrajen novi 1,5-litrski turbo motor, ki mu družbo dela še električni motor. Slednji poganja prednji par koles, zato je avtomobil štirikolesno gnan. Skupaj zmoreta 266 kilovatov (362 KM) in 570 Nm navora, kar je dovolj, da avto pospeši do stotice v 4,4 sekunde, najvišja hitrost pa je omejena na 250 km/h. Fantastično pa izgledajo podatki o normni porabi, saj naj bi i8 na 100 kilometrov porabil le 2,5 litra bencina ob izpustu komaj 59 gramov CO2 na kilogram. Za primerjavo, priključni hibrid toyota prius ima sicer izpust 49 gramov CO2, a njegov pogon zmore le 100 kilovatov. Do 120 km/h in okoli 35 kilometrov daleč zmore i8 zgolj ob uporabi energije iz baterije, slednjo je mogoče polniti prek klasične vtičnice. Skupni doseg avtomobila z enim polnjenjem rezervoarja in baterije naj bi bil sicer okoli 500 kilometrov.
Avtomobil ima še druge tehnološke posebnosti, tako vsa svetila svetijo v LED tehnologiji, kot opcija pa bodo na voljo celo nova svetila, ki uporabljajo lasersko svetlobo. Za potniško kabino so uporabili posebno plastiko z ojačitvami iz ogljikovih vlaken, ki je še za 30 odstotkov lažja od aluminija. Skupna masa avta je tako za hibrida nizkih 1.490 kilogramov, med prednji in zadnji del pa je razporejena v razmerju 50:50.
BMW je že objavil tudi ceno za i8, v Nemčijo bo stal 126.000 evrov.
uau, električni motor ima doseg 35 km, res zmogljivo in uporabno.