BMW 2013 z novo znamko

Foto: Žurnal24 Izdelovali ga bodo v Leipzigu, zaradi karbonskih vlaken pa bo nadpovprečno varen
BMW razvija serijo električnih avtomobilov, leta 2013 pa naj bi predstavil tudi novo blagovno znamko. Na voljo je že tudi prva skica električnega vozila.
Oglej si celoten članek

Megacity Vehicle (MCV) je nov projekt znamke BMW. Gre za vozilo dolžine štirih metrov, ki bo kljub električnemu pogonu in dosegu 200 kilometrov ponudil dovolj prostora štirim odraslim in njihovi prtljagi.

Kabina v celoti iz karbona
Tolikšen doseg in zmogljivost omogoča izredno lahka konstrukcija, katere sestavni del bodo karbonska vlakna, iz katerih bo v celoti izdelana potniška kletka. "Zaradi uporabe karbonskih vlaken bo avto lažji kar za 200 kilogramov – to pomeni, da bo po teži skupaj z ostalimi prihranki primerljiv z modeli na klasičen pogon. Zaradi akomodacije sklopa baterij, ki bodo umeščene pod potniško kabino, pa bo nekoliko dvignjen in podoben majhnim enoprostorcem, zaradi zasnove 'vse zadaj' pa bo prednji pokrov krajši, kar omogoča, da smo potniško kabino pomaknili naprej in jo povečali," je povedal glavni oblikovalec pri BMW Adrian van Hooydonk.

Poleg pogona na zadnji kolesni par bo v zadku tudi elektromotor, ki bo zmogel občutno več kot sto kilovatov. To bo tudi zaradi izjemno nizkega težišča avtomobilu omogočalo zelo dobre vozne lastnosti. Van Hooydonk je dodal: "Modularna zasnova bo omogočala, da bomo pogonski sklop kombinirali s številnimi modeli, kar bo pomenilo, da bo imela nova znamka štela več modelov – tudi večjih."

Baterije mogoče reciklirati
Baterije sestavlja osem baterijskih modulov, v vsakem pa bo 12 litij-ionskih baterij s skupno močjo 250 ali 400V. Njihova življenjska doba bo tako kot življenjska doba avtomobila primerljiva s klasičnim pogonom, bo pa baterije po koncu delovanja mogoče reciklirati ali uporabiti v druge namene (pri sončnih elektrarnah).

V prid nižjim stroškom naj bi baterije tako kot karbonska vlakna izdelovali sami.

Mali slovar dejstev
Karbon.
Posebno obdelana vlakna so dvakrat lažja in petkrat trša v primerjavi z jeklom.

Polnjenje. Možno bo tako na 110/220/240V kot tudi prek DC/DC (350-12V) pretvornika.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.