Bahati in cenejši brat opel mokke

Foto: Gregor Prebil Chevrolet trax Foto: Gregor Prebil Chevrolet trax Foto: Gregor Prebil Chevrolet trax Foto: Gregor Prebil Chevrolet trax Foto: Gregor Prebil Chevrolet trax Foto: Gregor Prebil Chevrolet trax Foto: Gregor Prebil Chevrolet trax Foto: Gregor Prebil Chevrolet trax Foto: Gregor Prebil Chevrolet trax Foto: Gregor Prebil Chevrolet trax Foto: Gregor Prebil Chevrolet trax Foto: Gregor Prebil Chevrolet trax Foto: Gregor Prebil Chevrolet trax Foto: Gregor Prebil Chevrolet trax Foto: Gregor Prebil Chevrolet trax Foto: Gregor Prebil Chevrolet trax Foto: Gregor Prebil Chevrolet trax Foto: Gregor Prebil Chevrolet trax Foto: Gregor Prebil Chevrolet trax Foto: Gregor Prebil Chevrolet trax Foto: Gregor Prebil Chevrolet trax Foto: Gregor Prebil Chevrolet trax Foto: Gregor Prebil Chevrolet trax Foto: Gregor Prebil Chevrolet trax
Chevrolet bo pol leta za Oplom k nam pripeljal svoj mali suv, ki si s sestrsko mokko deli pogonsko paleto in tehnične rešitve, ponuja pa nove prilagoditve, sistem Mylink in nižjo ceno. Pri nas bo konec junija za ceno pod 15 tisočaki.
Oglej si celoten članek

Z mokko, od katere je zaradi „nabitih“ odbijačev krajši za štiri centimetre, si deli zunanjo podobo, ki pa je spredaj skrojena bolj „ameriško“, mišičasto in bahato.

S 4,2 m dolžine, 1,7 m širine in 1,6 m višine ohranja mestno okretnost in uporabnost, zaradi višjega težišča, postavljen je na pnevmatike velikosti od 16 do 18 palcev, pa dober pregled naprej. Standardno prinaša strešna nosilca, z mokko, ki ponuja nekaj več doplačljive vsebine, pa si deli tudi medosno razdaljo, znotraj pa materiale, ki niso nič slabši.

Sovoznikov sedež popolnoma poklopljiv

Foto: Gregor Prebil Chevrolet trax Oblikovno sledi ostalim modelom znotraj znamke, ki je povsem drugačna kot pri Oplih. Zanimiva je rešitev oblike merilnikov, ki kombinira analogni in digitalni merilnik hitrosti iz tekočih kristalov. Kljub majhnim zunanjim meram je znotraj zahvaljujoč številnim prilagoditvam, sedeže je moč razporediti na osem načinov, razmeroma prostoren. Prtljažnik v osnovi meri 360 litrov, s podrtjem deljive zadnje klopi v razmerju 60/40 ga je moč povečati na največ 1.370 litrov prostora.

Posebnost je popolnoma poklopljiv sopotnikov sedež, kar omogoča prevoz predmetov do dolžine 2,3 metra. Dodali so tudi 230-voltno vtičnico, ki jo je mogoče uporabiti za polnjenje prenosnih računalnikov in drugih elektronskih naprav, ne da bi potrebovali adapter, vozniku je na voljo tudi kamera za pomoč pri vzvratni vožnji.

Mylink

Trax je dobil nov komunikacijski vmesnik Mylink, ki smo ga spoznali že v opel adamu. Sistem omogoča enostavno povezavo s pametnim telefonom in uporabo pametnih aplikacij. Uporabnik lahko posluša glasbo, gleda slike ali videoposnetke, ki jih ima naložene na svojem pametnem telefonu. Omogoča tudi glasovno ukazovanje in poslušanje več kot 70.000 radijskih postaj iz vsega sveta, za 60 evrov pa lahko uporabnik za obdobje treh let uporablja aplikacijo BringGo, ki omogoča enostavno navigacijo prek telefona in s prikazom na zaslonu na dotik. Aplikacijo po prvem preizkusu deluje dobro in hitro, tudi, v primeru slabega telefonskega signala. Kupec jo lahko uporablja, le če izbere vsaj drugi paket opreme LT, ki prinaša velik ekran na dotik, iz katerega voznik razbira podatke iz navigacije.

Trije agregati in menjalniki, in tudi štirikolesni pogon

Foto: Gregor Prebil Chevrolet trax Sicer pa je že osnovna oprema dovolj bogata in serijsko prinaša sisteme ESP, pomoč pri speljevanju navkreber (HSA), šest zračnih blazin, električni pomik prednjih stekel, klimatsko napravo, bluetooth za prostoročno telefoniranje, tempomat …

Ponudba pogonskih sklopov vključuje 1,4-litrski bencinski motor s turbopolnilnikom, ki razvije moč 140 KM (103 kW), kombiniran je s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in le štirikolesnim pogonom, 1,6-litrski bencinski motor s 85 kilovati moči (5-stopenjski ročni menjalnik) in 1,7-litrski dizelski motor, ki razvije moč 130 KM (96 kW) in je na voljo tudi s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom. Kupci bodo lahko izbirali med različicama s pogonom na sprednji kolesi in pogonom na vsa štiri kolesa (1,4-litrski bencinski in dizelski agregat). Vse različice z ročnim menjalnikom so opremljene s tehnologijo stop-start.

Cene za slovenski trg se začnejo pri 14.990 evrih, koliko stane osnovno opremljeni 1,6-litrski bencinski agregat, 1,4-litrski turbobencinar (4x4) stane najmanj 18.490, na dizelski strani se cene začnejo pri 19.990 evrih pri različici s sprednjim pogonom, za štirikolesni pogon je treba dodati še dva tisočaka.


Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.