Zahvaljujoč standardu v Evropi in svetu so se v avtomobilskem svetu v vsega nekaj desetletjih zgodile ogromne spremembe. Današnji povprečni "delavski" avto meri štiri metre, včasih so se v tako velikih avtomobilih vozili "gospodje".
Pred štiridesetimi leti so bili avtomobili v povprečju pol metra krajši, kot so danes, okoli pol tone lažji. Miniji so imeli, verjeli ali ne, kolesa z 10-palčnimi platišči, kot otroška kolesa. Isti mini cooper s petimi vrati danes meri preko štiri metrov, na njem pa so 17-palčna platišča, opcijsko celo 19-palčna.
Golf zrastel za pol metra
Ko je leta 1975 na ceste prvič zapeljal volkswagen golf je v dolžino meril le 3,75 metra. To je bil tipičen avtomobil za srednji delavski razred. Danes so skoraj identično veliki avtomobili najmanjšega avtomobilskega razreda, kot so toyota aygo, citroën C1, suzuki celerio ...
Današnji golf sedme generaciji v dolžino meri 425,5 centimetrov. Pol metra več kot golf iz sedemdesetih let! Ljudje po uradnih podatkih niso tako hitro zrasli, saj povprečni Evropejec v višino meri 175 centimetrov, so pa večje njihove potrebe in tehnološki napredek.
Avtomobili so večji, širši, prostornejši in varnejši. Rast avtomobilov je za seboj potegnila rast garaž, parkirnih mest, cest. Tako je bilo v Evropi in na Japonskem, drugače pa je bilo v ZDA. Na drugi strani Atlantika so bili že v tridesetih letih prejšnjega stoletja avtomobili velikani v primerjavi z evropskimi. Če v dolžino avtomobil ni meril pet metrov, ni bil pravi avtomobil. Tudi danes so v Evropi le redki avtomobili, ki bi z dolžino odgovarjali takratnim ameriškim standarom.
https://www.youtube.com/watch?v=I_xUmhLSLhM<br /><br />https://www.youtube.com/watch?v=4W-Tk43F3TU
in temu primerno se ponasamo s stevil0m parkirnih mest,ki so velikost, dolocene v arhitekturnih predpisih iz Juge,leta cca 1974. Tolk …