Avtomobili po poti mobilnih telefonov

Foto: Audi
Foto: Audi
Pri Volkswagnu so prepričani, da je pred nami digitalna revolucija, ki bo avtomobile naredila za potrošni material precej krajšega obdobja lastništva.
Oglej si celoten članek

Prvi mož nemškega avtomobilskega velikana Martin Winterkorn verjame, da bodo morali avtomobilski proizvajalci skrajšati cikel predstavitve novih modelov. Ta v povprečju trenutno traja sedem let. Prav tako bodo morali ponuditi več različnih različic posameznega modela, ki bo zadovoljila široko paleto individualnih okusov. Morda najpomembneje – kupci avtomobilov bodo moral izkusiti vso visoko tehnologijo, ki bo v tistem trenutku na voljo.

Povedano drugače, Nemec je prepričan,. da bodo morali avtomobili zaviti na pot mobilnih telefonov. Vsi avtomobili bodo morali ponujati možnost hipne izboljšave in nadgradnje programske opreme s pomočjo spleta. "Avtomobili bodo "mobilni računalniki. To bo avtomobilski industriji odprlo povsem nove možnosti za dodano vrednost," pravi Winterkorn, ki verjame, da je Volkswagen z novo modularno platformo, na kateri izdeluje avtomobile različnih razredov in različnih koncerenskih znamk, na dobri poti, da bo zadovoljil vse okuse kupcev na vseh svetovnih trgih.

Digitalizacija na pohodu

Audi je v TT-ju že prikazal virtualni kokpit. Namesto klasičnih kazalnikov in malih zaslonov voznik vse informacije spremlja s pomočjo LCD zaslona, ki omogoča najrazličnejše prikaze.

Merilnik vrtljajev, merilnik hitrosti, termometer za hladilno tekočino, merilnik tlaka olja, ... vse to je desetletja krasilo inštrumentalne plošče vozil. V zadnjih letih je v armaturno ploščo vgrajenih vse več digitalnih merilnikov, ki so jih dopolnjevali veliki ekrani, ki prikazujejo zemljevide, zdaj digitalni ekrani na dotik zamenjujejo klasična stikala in vrtljive gumbe

Prednost digitalnih zaslonov v primerjavi z analognimi instrumenti je prilagodljivost, saj jih je moč umestiti kamorkoli v vozilu in prikazovanje neskončnega vira informacij - od vremena, do restavracij, predvajanje zabavnih vsebin, ...

Medtem, ko BMW, Tesla in drugi premium proizvajalci ponujajo več zaslonov, so pri Audiju mnenja, da je en dovolj, ki je umeščen pred oči voznika. Spreminjati je moč njegovo velikost, npr. v mestih je slika navigacije povečana in je pomembnejša od merilnika vrtljajev in hitrosti, na avtocesti se vozniku povečano prikazujejo podatki, ki so pomembni za hitrejšo vožnjo, ko vozi umirjeno so izpostavljeni podatki o glasbeni knjižnici, ... Dodaten zaslon ni več potreben, saj infontament omogoča enostavno listanje po digitalnem števcu, ki deluje po vzoru elektronske knjige. Med meniji se lahko hitro in enostavno pomikamo kar z stikalom na volanskem obroču, s stikalom tudi povečujemo ali manjšamo sliko na ekranu. Tako nam ni potrebno nikoli umakniti pogleda s ceste. Vozniku bo vse bolj pri upravljanju z vozilom v pomoč tudi sistem glasovnega upravljanja.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.