Berlinga lahko brez težav označimo za slovensko družinsko uspešnico. Leta 1996 je Citroën ustanovil avtomobilski segment družinskih enoprostorcev. Predstavil je berlinga. V dobrega četrt stoletja so na slovenskem trgu so pri Citroënu prodali več kot 20 tisoč enot. Postal je prevozno sredstvo preštevilnih slovenskih družin, ki iščejo veliko prostora, po možnosti tudi za prevoz hišnih ljubljenčkov. Tudi v zadnji generaciji nadaljuje s sago nekonvencionalne, enostavne in funkcionalne oblike karoserije, ki je z leti prestala številne inovacije in postala vzornik z vidika "praktičnih rešitev".
Še vedno z dizelskim motorjem
Čeprav so Francozi berlingu namenili električni motor, so pri slovenskem uvozniku vozil našli rešitev, da so "med živimi" obdržali tudi termični motor za potrebe prevoza družin, ki imajo do tri otroke. Na trgu namreč primanjkuje vozil, ki zadaj ponujajo tri ločene sedeže opremljene z isofix sidrišči za varen prevoz otrok v otroških sedežih, ki hkrati ponujajo še prtljažnik, v katerem lahko prevažamo večje hišne ljubljenčke, otroška kolesa ali pa res veliko prtljage za na dopust.
Citroën pri nas še naprej namreč ponuja petsedežno potniško različico z dizelskimi motorji, vendar pa ne osebne različice ampak gospodarsko različico. Ta je s petimi sedeži na videz povsem enaka, loči pa se po značilnosti, ki so potrebne za gospodarska vozila. Poleg fiksne predelne stene za drugo vrsto sedežev je v avtomobil vgrajen tudi piskač za vzvratno vožnjo, v njem pa je tudi gasilski aparat.
Preverjali bomo uporabnost
Kako uporaben je tak berlingo, bomo preverili na daljšem testu. Kjer ga bomo postavili pred enake preizkušnje, kot smo v preteklosti berlinga iz osebnega programa. Preverili bomo, kako prijazen je za prevoz psov, koles, kako uporaben je za družinski dopust, kako se znajde pri vsakodnevnih opravilih, saj je berlingo pogosto služil kot pomembno prevozno sredstvo, ko na novo opremljamo dom ali ko je treba mulce odpeljati na trening nogometa. Preizkusili bomo tudi, kako gospodaren je z gorivom na daljši poti in kakšni so lastniški stroški. V prihodnji tednih bomo pripravili tudi zgodbe iz zakulisja, ki jih o družinskem enoprostorcu še niste slišali.
Google je plačal od 400 do 800 dolarjev za dnevno spletno delo od doma. Prvi mesec sem od Googla doma …