BMW-jev nov raziskovalni prototip za visoko avtomatizirano vožnjo uporablja napredno nadzorno tehnologijo za ponazoritev maksimalne varnosti vse do dinamične meje vozila. Prototip ima namen poudarjati učinkovitost nove generacije nadzornih sistemov na zaprti stezi. Ti sistemi aktivno posredujejo v odločujočem procesu spreminjanja smeri in zagotavljajo, da elektronsko nadzorovano krmiljenje deluje v popolni harmoniji z zavorami in pedalom za plin.
Asistenčni sistemi s kamero
Napredki v tehnologiji kamere in videa omogočajo slikovno zaznavanje, kar služi kot osnova za moderne asistenčne sisteme, ki so v rabi že kar nekaj časa. Na primer, avtomobili serijske proizvodnje so že na voljo s kamero (nameščena na sredini vetrobranskega stekla na podnožju vzvratnega ogledala), ki posreduje podatke za opozorilnik za zapustitev voznega pasu in sisteme za prepoznavanje prometnih znakov. Opozorilnik pred naletom in opozorilnik o zaznanem pešcu z mestno funkcijo zaviranja, asistent pri zastoju in aktivni asistent za uravnavanje hitrosti s funkcijo Stop & Go delujejo izključno na osnovi slikovnega prepoznavanja. Ti niso opremljeni z dodatno in zelo drago radarsko tehnologijo, vendar nudijo podobne funkcije. Varnostni sistemi se lahko zato razširijo v razrede vozil, kjer je zahteva za dovršenimi sistemi tradicionalno na nizki ravni.
Ko gre za prepoznavanje mirujočih ovir, imajo moderni sistemi s kamero prednost v primerjavi z zelo osnovnimi aplikacijami, ki delujejo na radarski tehnologiji. Širokokotni objektiv kamere omogoča zanesljivo zaznavanje ovir, ki vstopajo ali zapuščajo voznikovo vidno polje. Hkrati ti sistemi z vgrajeno kamero potrebujejo določene svetlobne pogoje.
Novi parkirni asistent z vzdolžnim in bočnim vodenjem
BMW predstavlja tudi novi parkirni asistent z vzdolžnim in bočnim vodenjem, ki uporabnikom nudi več udobja in varnosti. Ta ne uporablja le – kot pri obstoječih sistemih – ultrazvočnih senzorjev za iskanje parkirnih mest vzdolž ceste in prevzem parkiranja vozila preko elektronsko nadzorovanega krmiljenja (bočno vodenje) asistenčni sistem sedaj prav tako preklaplja med vzvratno prestavo in prestavo za vožnjo naprej pri avtomatskem menjalniku ter omogoča, da se vozilo premakne in zavira avtomatsko (vzdolžno vodenje). Te funkcije so podprte z vmesniško povezavo menjalnika in elektronsko nadzorovanima pedalom za plin ter zavornim pedalom. Vse kar mora voznik storiti je, da pritisne in drži gumb, s čemer se aktivira nov asistenčni sistem in, da spremlja samodejni postopek parkiranja.