Le dobri poznavalci so sposobni dandanes v trenutku ločiti med seboj mimovozeče novodobne Audijeve modele, saj so si po dizajnu zelo podobni, če izvzamemo proporce, se ločujejo le po detajlih. A6 ali A4? Q3 ali Q5? Tako zelo, da gre na živce že njihovim lastnikom.
Pri Audiju so se začeli resno zavedati tega problema, njihov prvi mož Rupert Stadler pa je tudi pojasnil, zakaj so zadnja leta vseeno težili k poenotenemu dizajnu med modeli. "Takšen pristop smo uporabljali, da bi postali bolj znani na novih in rastočih trgih. Sedaj, ko smo se na njih že uveljavili, recimo na Kitajskem, lahko začnemo proces spremembe filozofije in damo našim avtom več svojstvenega videza."
Če ste se torej spraševali, zakaj so audiji kot ruske babuške, je odgovor - vsega so krivi Kitajci!
Konkretni premiki že prihodnje leto
Šef dizajna Marc Lichte je po pisanju Autocarja potrdil, da bo odslej drugače. "Ker so naši avtomobili v proizvodnji vsaj šest let, bo moral imeti vsak nov model svojstven dizajn, da bo ostal atraktiven toliko časa." Na drugačen pristop so namignili že pri modelu Q2, ki je prinesel s seboj precej svežine glede oblikovanja predvsem prednjega in zadnjega dela.
Še posebej glavni oblikovalec omenja prihod električnih vozil, pri katerih namerava biti Audi med najbolj prodornimi. Že prihodnje leto bodo namreč dali na cesto serijskega suva E-trona quattro.
Zaradi drugačnih pogonskih delov Lichte pričakuje, da bodo imeli oblikovalci precej bolj proste roke pri oblikovanju prihodnjih vozil, zato napoveduje avtomobile s kratkimi previsi in nizkimi "pokrovi motorjev".
Že to bo samo po sebi precejšnja novost, saj imajo pri Audiju trenutno zaradi drugačne umestitve "klasičnih" motorjev tradicionalno precej daljši prednji previs, kot pri Mercedes-Benzu ali BMW.
dezurni@zurnal24.si
pri mercedesu pa lešnik ni tud nč drugačn ta zadnji s klasa in e klasa in c klasa skor isti …
ja hondo poglej kak je nov civic in prejšn model.oni znajo!
Gre se zato, da uporabljajo iste komponente, da prihranijo € $