Audijev šef najavil nekaj, kar je bil še pred kratkim nepredstavljiv načrt

Foto: Saša Despot
Foto: Saša Despot
Generalni direktor Audija Markus Duesmann je razkril časovni razpored, s katerim bo znamka postala samo električna. Že kmalu konec z oznakami TDI in TFSI.
Oglej si celoten članek

Audi naj bi do konca leta 2026 končal proizvodnjo novih modelov motorjev z notranjim zgorevanjem in se osredotočil izključno na povsem električne pogonske sklope, poročajo nemški mediji.

Zanimiva izkušnja Z električnim Audijem smo se odpeljali na Vršič in nazaj

Po poročanju Automobilwocheja in poročila nemškega časopisa Sueddeutsche Zeitung bodo po letu 2026 razvijali samo modele na baterije. Odločitev je na sestanku vodstva na sedežu v Ingolstadtu v Nemčiji napovedal izvršni direktor Audija Markus Duesmann.
Čeprav nameravajo pri Audiju ustaviti proizvodnjo novih bencinskih, dizelskih in hibridnih avtomobilov, se bodo njegovi novi modeli, predstavljeni do leta 2026, še naprej proizvajali in prodajali do začetka prihodnjega desetletja. Po tem bo Audi postal povsem električni proizvajalec avtomobilov.

Foto: Audi Audi V6 TFSI

Pripravite se na poplavo e-tron proizvodov

Po navedbah Automobilwocheja modela A3 in A4 ne bosta imela naslednikov motorjev z notranjim zgorevanjem, ampak jih bosta nadomestila električna A3 e-tron in A4 e-tron. Razvoj električnih Audijevih modelov A5 in A6 bo sledil podobnemu časovnemu načrtu, so zapisali pri nemškem časopisu Handelsblatt.

Avto Audi končno razkril tekmeca tesle S

Zadnji model z motorjem na notranje zgorevanje, ki ga bo izdelal Audi, bo verjetno Q8, ki se bo leta 2026 predstavil skupaj z električno različico Q8 e-tron. Motor z notranjim zgorevanjem v Q8 naj bi nato izdelovali do leta 2032, so zapisali pri Handelsblattu, kjer se sklicujejo na neimenovane vire v Audiju.

Foto: Audi Audi RS e-tron GT

Avto Audi razkril povsem novi SUV

Prihajajo nove baterije

Aprila so pri Audiju objavili načrte za prodajo povsem električnega avtomobila A6 e-tron, in sicer skupaj s standardnim modelom A6 z motorji z notranjim zgorevanjem, ki bo na prodaj na začetku leta 2023. Koncept A6 e-tron, predstavljen aprila na avtosalonu v Šanghaju, ima 100-kilovatno baterijo, ki bo v serijski obliki omogočila doseg večji od 700 kilometrov.

V Sloveniji Avto za novodobne managerje, jih bo dovolj za vse pri nas?

To bo po velikem športnem terencu Q6 e-tron, ki naj bi bil predstavljen v drugi polovici leta 2022, drugo Audijevo vozilo, izdelano na osnovi arhitekture PPE (premium platform electric), razvite skupaj s Porschejem. 

Foto: Porsche Porsche taycan cross turismo

Audi namerava do leta 2025 svojo celotno električno ponudbo razširiti na 20 modelov, je marca dejal Duesmann. Audi in skupina Volkswagen, ter sestrska znamka Porsche, načrtujejo do leta 2030 prodati že sedem milijonov avtomobilov izdelanih na podlagi platforme PPE.

Trenutni Audijevi popolnoma električni avtomobili so e-tron, e-tron sportback in e-tron GT. E-tron in e-tron sportback temeljita na Audijevi platformi MLB Evo, e-tron GT pa si platformo deli s porschejem taycanom.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.