Audijev napredni pogonski stroj

Foto: Audi
Foto: Audi
Audi za Frankfurt pripravlja premiero nekoliko spremenjenega modela A5, kateremu bo prihodnje leto sledila še polepšava modela A4. Že zdaj pa so v Ingolstadtu razkrili detajle novega 1,8-litrskega motorja TFSI, ki lahko deluje s posrednim ali neposrednim vbrizgom.
Oglej si celoten članek

Do zdaj je imel istoimenski motor 118 kW (160 KM), po novem pa jih ima 125 kW (170 KM), pri čemer razvije 320 Nm navora, ki je na voljo med 1.400 in 3.700 vrtljaji. Ugodna krivulja navora pa gre z roko v roki s še bolj ugodno porabo, ki dosega vsega 5,7 litra na 100 km oziroma kar 21 odstotkov manj od odhajajočega motorja. Izpust je 134 gramov CO2 na km, kar že zadostuje standardu Euro 6.

Posebnost motorja je dvojni režim delovanja, saj pri manjših obremenitvah deluje po principu posrednega vbrizga in s tem nižje porabe. Ob speljevanju in velikih obremenitvah pa deluje po sistemu neposrednega vbrizga, ko motor diha s polnimi pljuči.

Kot povedano, bo motor najprej na voljo v obnovljenem modelu A5, prihodnje leto pa še v A4. Istočasno bo vstopni 1,8-litrski motor z 88 kW (120 KM) zamenjal 1,4-litrski TSI motor z 90 kW (122 KM).

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.