Audijev križanski kupe

Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback
Audi se je dolgo upiral trendu križanskih kupejev oziroma SUV-kupejev, a na koncu so se tudi v Ingolstadtu vdali in jih začeli predstavljati.
Oglej si celoten članek

Morda bi kot prvega lahko pogojno imenovali audi Q2, saj nima pravega križanskega sopotnika in niti nima zares kupejevskega zadka, potem je prišel veliki audi Q8, v katerem bi lahko videli kupejevsko različico audija Q7. A, če se je zdelo, da bodo križanske kupeje označevale parne številke, je kupejevska različica najbolj temeljnega Audijevega križanca audija Q3 v imenu preprosto dobila dodatek sportback.

Zanimiva izkušnja Z električnim Audijem smo se odpeljali na Vršič in nazaj

Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback

Povsem nov Novi audi A3 ohranil nekaj, česar golf nima več

Lahko bi rekli, da pri Audiju kljub poenotenju oznak za motorje pred časom, spet uvajajo zmedo poimenovanja, saj pri nekrižanskih modelih oznaka sportback označuje petvratne limuzine, ki gotovo niso kupejevske. Naj se imenuje tako ali drugače, audi Q3 sportback je zares veliko bolj kupejevski od »klasičnega« audija Q3 in se od njega tudi zelo izrazito razlikuje, predvsem ko gre za zunanjost.

Pri nas "Kako si se naučil biti mehanik?" "-Šraufal sem audija Q7."

V živo lepši kot na slikah

Spredaj je zares drugačna le maska hladilnika s satastim vzorcem na rešetki, a veliko bolj drugačen je seveda zadaj, kjer se streha zelo poševno spušča proti zadku. Lahko bi rekli, da je Audijevim oblikovalcem uspelo sportbacku dati oblike, s katerimi se precej oddalji od »navadnega« audija Q3 in na videz ne vzbuja toliko občutka, da gledamo športnega terenca, ampak bolj nekoliko grobi kupe, ki so ga postavili na zelo velika kolesa. Audi je pri generacijski prenovi audija Q3 v primerjavi s predhodnikom naredil velik korak naprej, a pri audiju Q3 je naredil še skok naprej. Q3 sportback je zanimiv že na fotografijah, v živo pa je še bolj privlačen.

Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback

A kupejevska oblika je prinesla tudi odrekanja, ko gre za prostornost. Sportback je celo malo daljši in širši od križanca Q3, kvadratura notranjosti pa je praktično enaka, a če ne drugje, na zadnji klopi spoznate, da sedite v kupejevskem križancu, saj streha kar občutno pritiska na glave potnikov. Zaradi vrat, ki se položno spuščajo proti zadku, je nekaj manj prostora tudi v (povečanem) prtljažniku. A to gotovo ne bo motilo voznikov, ki se bodo odločali za ta avtomobil.

Avto »Končno audi, ki mi je všeč«

Pomembna predvsem prednja sedeža

Povsem upravičeno lahko namreč domnevamo, da bosta večino bodočih lastnikov audija Q3 sportbacka zanimala predvsem prednja sedeža in udobje na njiju, ki je v skladu z ugledom znamke seveda na visoki ravni in v bistvu enako kot v SUV-ju Q3. Sedeža sta udobno trda in poskrbita, da vsa vožnja ne utrudi preveč, volan je natančen, dovolj lahek in lepo sede v dlani, o ostali tehniki, vključno z digitalnim kokpitom, pa lahko rečemo le, da je bolj ali manj enaka kot v drugih že preskušenih novejših Audijevih modelih, torej ji ne moremo prav veliko očitati.

ŽE PRI NAS Tako velike prenove v zgodovini še noben audi ni bil deležen

Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback

Testirali smo Testirali smo: Audijev lamborghini na 22-palčnih kolesih

Ureditev je v veliki meri digitalna, čeprav nekaj uporabnih elementov ostaja analognih, med priključki USB so tudi najnovejši standarda C, navigacija lahko s pomočjo svetovnega spleta išče najbolj ustrezne poti, audio sistem je dober, kolikor je v avtomobilu lahko, dobro pa je, da so na voljo tudi vzvratna kamera in drugi pripomočki za pregled nad dogajanjem v okolici vozila. Audi Q3 sportback ima pač kupejevsko zasnovo in zaradi tega lahko v smeri proti zadku pričakujete zgolj nepreglednost.

Nekoliko robat a učinkovit motor

Testni audi Q3 sportback je nosil oznako 35 TDI, kar pomeni, da je za njegov pogon skrbel 2-litrski turbodizelski štirivaljnik z močjo 110 kilovatov, ki je bil že dodobra preskušen tudi v drugih modelih Volkswagnove skupine. Gre za soliden stroj, ki z avtomobilom nima pretežkega dela in povsem dobro sodeluje s 7-stopenjskim menjalnikom DSG in prednjim pogonom. Tudi poraba goriva je na povsem sprejemljivi ravni. Morda je motor le nekoliko robat, a če se s tem ne morete sprijazniti, se boste pač morali odločiti za katero drugo kombinacijo.

Večji, boljši Družinam eden najbolj prijaznih audijev doslej

Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback

Audi je torej kot zadnji od nemške avtomobilske svete trojice predstavil kupejevskega križanca spodnjega srednjega razreda in njegovi ljudje so delo opravili zelo dobro. Morda bi koga zmotila cena, saj takšen dobro opremljen stane skoraj 54 tisoč evrov, a po drugi strani je res, da je cenovno povsem usklajen s svojimi tekmeci.

Avto Oznako na malem audiju so gledali kot "žaba lešnik"

Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback

Podatki o vozilu (Audi Q3 sportback 35 TDI S line S tronic)

Motor: turbodizelski, štirivaljni, 1.968 ccm

Največja moč: 110 kW (150 KM) pri 3.500-4.000 vrtljajih

Največji navor: 340 Nm pri 1.750-3.000 vrtljajih

Zmogljivosti: 205 km/h, 9,3 sekunde od 0 do 100 km/h

Dimenzija (D x Š x V v mm): 4.500 x 1.843 x 1.567, medosna razdalja 2.680

Prtljažnik (v litrih): 530 – 1.400

Poraba: 4,7 litra/100 km (kombinirani cikel WLTP), izpusti CO2: 123 g/km

Cena v evrih: 53.955

Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback  

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.