Med 11 milijoni vozil iz grupacije VW, ki imajo programsko kodo pri dizelskem motorju tipa EA 189 prilagojeno tako, da so sposobne zavajati ameriške uradne laboratorijske teste na emisije, jih 2,1 milijona nosi Audijeve štiri kroge. Kot so sporočili predstavnike znamke, je bila ogromna večina od teh avtomobilov, čez dva milijona, prodanih v Evropi, le manjši del pa v ZDA in drugod po svetu. Gre za modele A1, A3, A4, A5, A6, TT, Q3 in Q5, poroča Automotive News.
PREBERITE ŠE:
Pri znamkah Škoda in Seat, kjer so sicer potrdili, da jih je škandal tudi zajel, še niso sporočili številk in modelov, medtem ko so pri znamki Volkswagen prek vikenda povedali, da imajo "okuženih" 5,1 milijona vozil prejšnjih generacij golfa, tiguana in passata. Novi avtomobili, ki ustrezajo euro 6 standardu, naj ne bi več vsebovali sporne kode, ki je del 2,0- in 1,6-litrskega TDI motorja.
Nemška vlada je postavila rok 7. oktober, do katerega mora koncern VW predstaviti jasno strategijo za nadomestitev sporne kode in potrebne ukrepe, da do česa podobnega ne bi več prišlo. Je pa danes tožilstvo Spodnje Saške uradno odprlo kazensko preiskavo proti nekdanjemu generalnemu direktorju Martinu Winterkornu, ki ga sumijo prevare.
Njegov naslednik Matthias Müller, dosedanji šef Porscheja, je že izvedel več rošad, prav tako je koncern napovedal delno reorganizacijo. Na mesto vodje novoustanovljene severnoameriške divizije, kjer VW čaka naporno vračanje zaupanja pri kupcih, so tako imenovali dosedanjega zelo uspešnega direktorja znamke Škoda Winfrieda Vahlanda, njegovo mesto pri Škodi pa bo zasedel Bernhard Maier, ki je bil doslej eden od direktorjev pri Porscheju.
Porsche, Bentley in Bugatti bolj povezani
Tudi znotraj koncerna se bo zgodila reorganizacija, 12 znamk se bo zbralo okoli štirih glavnih stebrov vozil: volumenska, prestižna, športna in gospodarska. Porsche z Bentleyjem in Bugattijem bo odslej tvoril lastno skupino, skupina znamke Audi z Lamborghinijem in Ducatijem ostaja nespremenjena.
Posebno pozornost bodo namenili razvoju tehnik za učinkovitost in medsebojno komuniciranje med vozili, zmanjšali so velikost koncernske uprave. Zaradi "razlik v pogledih" so se tudi poslovili od člana uprave Christiana Klinglerja, ki je bil odgovoren za področje prodaje in marketinga. Nadomestil ga bo Jürgen Stackmann, ki je bil do zdaj predsednik uprave pri SEAT-u. Tam ga bo nasledil Luca de Meo.
dezurni@zurnal24.si
Potrošnik ima od tega veliko: čisti zrak, brez škodljivih trdih delcev. Država na račun prevare pa izgubi: namesto, da bi …
Krivda je povsem na strani proizvajalca, ki bi moral to mastno placati vsaki državi za ogrozanje javnega zdravja, saj v …
Greš na tehnični pregled, pa ti nataknejo en dolg ror na auspuh, pa merijo vsebnost takšnih in drugačnih snovi. Vozilo …