H-tron je skoraj 4,9 metre dolg križanec, ki je sicer na moč podoben študiji e-trona izpred nekaj mesecev z le rahlimi spremembami.
Posebnost pa je tista črka "h" v imenu, saj avto tokrat poganja vodik, oziroma vodikove celice. Te skrbijo za napetost baterijskega sklopa, iz njega pa se napajata dva električna motorja, ki skupaj zmoreta 230 kW (309 KM) in več kot 550 Nm navora. Po njuni zaslugi bi h-tron lahko pospešil do prve stotice v manj kot sedmih sekundah.
Baterijski sklop je umeščen pod potniškimi sedeži, tehta pa vsega 60 kilogramov. Po dnu avta so nameščeni kar trije rezervoarji za vodik, njihovo polnjenje na črpalki pa traja okoli štiri minute. Z enim polnjenjem je moč peljati do 600 kilometrov daleč brez škodljivih emisij.
V notranjosti h-trona kraljujejo veliki OLED zasloni, zanimiv je dizajn volanskega obroča in sedežev. Zadnja potnika imata lastne OLED zaslone infotainmenta.
dezurni@zurnal24.si
Kakšni so bili pa stroški izdelave tega avtomobila ?! Verjetno se giblje tam okrog 500.000 ali več evrov. Ok., to …