Audi bo svoje električne avtomobile izdeloval na povsem novi arhitekturi PPE (Premium Platform Electric), ki jo bo delil s Porschejem.
Oblikovno bodo to povsem samostojne enote, jasno ločene od konvencionalnih modelov. Čeprav že na primer pri e-tronu, ki nastaja na Volkswagnovi platformi, lahko povlečemo vzporednice s Q5 ali Q8, pa je avto vseeno posebnež z digitalnimi kamerami, notranjo prostornostjo in tehnologijo. Tako bo tudi s prihodnjim modeli.
Britanski Auto Express piše, da lahko od električnih Audijev, ki bodo v prihodnjih letih zapeljali na ceste pričakujemo samosvojo masko motorja z na novo obdelanimi rešetkami, ki nadomeščajo rešetke za zajem zraka za hlajenje klasičnih motorjev.
Viri iz Audija so za britanski medij potrdili, da lahko na PPE platformi pričakujemo električnega audija, ki bo po velikosti podoben modelu A7. Osredotočili se bodo na majhno maso in izvrstne tehnične, predvsem dinamične zmogljivosti. Na isti platformi (PPE) bodo lahko izdelovali večje limuzine in SUV modele.
Ključna razlika med platformama MEB in PPE bo v voznih sposobnostih vozila, vključno s pogonom na vsa štiri kolesa.
Pri Audiju sicer načrtujejo izdelati še najmanj tri električne avtomobile na Volkswagnovi MEB arhitekturi, na kateri nastaja tudi VW ID.3, ki so ga pri znamki predstavili septembra na avtomobilskem salonu v Frankfurtu.
Prvi Audijev avtomobil na omejeni platformi bo Q4 E-Tron, ki so ga predstavili marca na avtomobilskem salonu v Ženevi. Šef oblikovanja pri Audiju je pred kratkim razkril, da je koncept v 97-odstotkih pripravljen za serijsko proizvodnjo, bo pa serijsko vozilo v primerjavi s konceptom imelo običajne ročice za odpiranje vrat, drugačna vzvratna ogledala in manjša kolesa.
V Ingolstadtu nameravajo na osnovi Q4 razviti še križanca in kasneje limuzino.