V skladu s trendom in povpraševanjem v Ingolstadtu ostajajo zvesti ponudbi limuzin najvišjega razreda z najbolj luksuznim modelom A8 na čelu, ki so ga zdaj posodobili.
Prenovljeno zunanjost odlikuje še večja in širša enodelna mreža hladilnika, na kateri je še več kroma. Nekoliko drugačne so odprtine odbijačev, nova so ohišja luči, opremljena z najsodobnejšo matrično tehnologijo. Nova je tudi grafika v ohišjih zadnjih digitalnih OLED luči, A8 pa je prvič na voljo v kombinaciji s karoserijskimi elementi, ki so značilni za paket opreme S Line. Prenovo zaokroža devet novih karoserijskih barv.
Veliko razvajanja
Spremembe so se zgodile tudi v kabini, ki prinaša vrhunske materiale, A8 pa je na voljo z najnovejšo različico Audijeve digitalne instrumentne plošče (Audi Virtual Cockpit) z dvema zaslonoma za sopotnika na zadnji konzoli, 10,1-palčne digitalne instrumentne plošče, opcijskega head-up zaslona in 8,6-palčnega zaslona na dotik, ki vključuje Audijev najnovejši infotainment sistem MIB3. Različica s še večjo medosno razdaljo (A8 L) ima še več prostora za noge potnikov zadaj, vključno s sprostitvenim sedežem s številnimi nastavitvami za večje udobje. Oprema lahko vključuje tudi štiripodročno deluxe avtomatsko klimatsko napravo, ionizator in dišave ter predal med zadnjima sedežema.
Prenovljenega A8 poganjajo znani trilitrski in 4,0-litrski turbobencinski motor s šestimi in osmimi valji, z močjo od 253 kW do 343 kW (460 KM), pri čemer jim pomaga blaga in priključno-hibridna tehnologija. V ponudbi ostaja trilitrski turbodizelski motor V6 213 kW (286 KM). Za prenos moči na obe osi (quattro) v vseh različicah skrbi 8-stopenjski samodejni menjalnik.
Vzporedno s standardnim modelom je bila podobno osvežena tudi najbolj zmogljiva različica za oznako S8, ki jo poganja 4,0-litrski V8 biturbo motor, ki razvije 425 kW (571 KM).
Osnovni model bo v Nemčiji stal 99.500 evrov.