S tem sta se v Hamburgu strinjala nadzorna sveta družb Audi AG in Volkswagen AG. Ducati v svetu velja za vodilno prestižno znamko za izdelovanje motornih koles in so ponaša z izjemnim strokovnim znanjem s področja motornih tehnologiji in lahke gradnje.
Poleg legendarnih italijanskih znamk Lamborghini in Italdesign je Ducati zdaj že tretji Audijev steber v Severni Italiji. Obenem je to tudi nadaljnji gradnik Audijeve strategije rasti. Rupert Stadler, predsednik uprave družbe AUDI AG: "Ducati v svetu velja za prestižno znamko med proizvajalci motornih koles in se lahko pohvali z dolgo tradicijo na področju športnih motociklov. Podjetje se ponaša z odličnim znanjem o visokozmogljivih motorjih in lahki gradnji in se uvršča med najdonosnejše izdelovalce motornih koles na svetu. Ducati se torej odlično ujema z Audijem." Napredni krmilni sistemi, posebni postopki zgorevanja v komorah pri Ducatijevih motorjih, s tem povezana športna usmeritev in bogate izkušnje s področja lahke gradnje torej za družbo AUDI AG in koncern Volkswagen predstavljajo velik potencial.
V letu 2011 je Ducati prodal okrog 42 tisoč motornih koles in dosegel promet v višini okrog 480 milijonov evrov. Družba ima okrog 1.100 zaposlenih. Leta 1926 sta družbo v Bologni ustanovila Adriano in Marcello Ducati. V podjetju Società Scientifica Radiobrevetti Ducati so najprej izdelovali sestavne dele za radie. Leta 1949 so začeli proizvajati motorna kolesa.
Audi kupil italijanskega proizvajalca motociklov Ducati
Družba Audi AG bo od skupine Investindustrial prevzela legendarnega italijanskega izdelovalca športnih motociklov Ducati Motor Holding S.p.A. s sedežem v Bologni. Prevzem naj bi bil izpeljan kar najhitreje, potem ko bo pridobljeno soglasje skladno s kartelno zakonodajo.
117k eur'?? V zda pa gs bo porsche manj naivnim in bolj treznim ter manj indokriniranim americnom prodajal za 40k …