Audi A5: Kralj trivratnega kupejevskega razreda

Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5
Nova generacija ni prinesla revolucije, kar je pri takšnem avtomobilu tudi prav.
Oglej si celoten članek

Audi A5 tudi po prenovi oziroma prav zaradi nje ostaja kralj v trivratnem cupe razredu. Lahko si omislite tudi petvratnega, ampak potem gre za nek povsem drug avtomobil, za povsem drug namen, za katerega pa se tare konkurence v svojem srednjem visokem razredu. Prtljažnik je prenizek, da bi lahko bil občasno tudi družinski avto, z nameščanjem otroškega sedeža boste imeli kopico težav... A5 je rojen za trivratno različico, ki pač ni namenjena prevažanju potnikov, ampak uživanju v vožnji  in nasploh vpijanju koncepta, ki ga ponuja notranja in zunanja oblika vozila. 

Foto: Saša Despot Audi A5

Avtomobil je natančen, lepo leži v ovinkih, sedemstopenjski menjalnik je vrhunski in kljub temu, da je pod pokrovom motorja "le" dizelski agregat z dvolitrsko prostornino, zadosti zmogljiv. Teža praznega avtomobila pri 4,6 metrih dolžine in dva metra (z ogledali) širine znaša le 1490 kilogramov. Je relativno lahek, zato 190 »konjev« zadošča za kakšno bolj smelo prehitevanje. Razlike med dinamično ali običajno vožnjo, kljub nastavitvam, ki so na voljo, ne boste opazili. Prenovljen DSG menjalnik ima tudi funkcijo jadranje, ki se vklopi , ko voznik  spusti stopalko za plin. Motor torej ne zavira in tako varčuje z gorivom. 

Foto: Saša Despot Audi A5

Pri res dinamični kombinirani vožnji je poraba na testu znašala 7,2 litra, brez večjih težav pa je porabo mogoče spustiti na pet litrov. 

Tih kot miška

A5 je udoben pri hitri kot tudi pri počasni vožnji. V tem pogledu me je zmotilo le nekoliko pretrdo vzmetenje športnega paketa S-line, ki še posebej zaradi nizkoprofilnih pnevmatik ne blaži tresljajev s ceste v zadostni meri. V zadostni meri za bolj luksuzen kot športen avtomobil, da se razumemo.

Foto: Saša Despot Audi A5

Najboljši na svetu? Audi razkril novi A8, avto, ki vozi sam

Pri Audiju znajo poskrbeti za udobje v kabini. Tako pri sedežih (ima le štiri) kot denimo ozvočenju in vseh multimedijskih igračkah. Ozvočenje ni ravno vrhunsko, je pa izjemno solidno, še posebej, ker je avtomobil dobro izoliran in motorja pri nizkih hitrostih sploh ne slišiš. Meritev hrupa pri 130 kilometrih na uro je pokazala neverjetnih  65 decibelov, kar je na ravni superluksuznega Rolls- Royce Dawn. Sicer kabrioleta s platneno streho, vendar po naših dosedanjih meritvah hrupa (rezultati so zelo odvisni od naprave), drugega primerljivo tihega avtomobila nismo našli.  

Foto: Saša Despot Audi A5


Cena osnovnega modela je 47.170 evrov, z dodatno opremo, ki poskbri za tisti kanček luksuza pa 62.452 evrov.
 

Nobene revolucije

Čeprav je A5 po prenovi veliko bolj privlačen, radikalnih sprememb v tem pogledu ni. Oblika je dokaj korsenvativna, svoje naredijo luči in poudarjeni vbočeni stranici, ki ga ločita od ostalih audijev. Seveda ob tem pustimo ob strani velika vrata, ki naredijo poseben vtis. Predvsem pa je notranjost tista, ki loči audija od audija. Čiste linije iz kakovostnih materialov, volan, ki že na prvi vtis daje piko na i eleganci, premišljeno nameščeni gumbi za upravljanje in prijetna kombinacija plastike, usnja, karbona in kromiranih dodatkov.  
Standardni varnostni paket vključuje samodejno zaviranje za preprečevanje trka, sistem za uravnavanje stabilnosti in seveda že ostale običajne varnostne sisteme.

Foto: Saša Despot Audi A5

Doplačati morate pa za pomoč pri parkiranju, ki vključuje zelo inventiven sistem za opozarjanje na predmete v mrtvem kotu, prilagodljivi tempomat in sistem za opozarjanje pred zapuščanjem voznega pasu. 
Euro NCAP je na testu varnosti (crash test) A5 dodelil vseh pet zvezdic, z oopombo, da avtomobil nudi 89 odstotno zaščito odraslim potnikom. 

Foto: Saša Despot Audi A5

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.