Audi A5 še v najbolj uporabni podobi

Foto: Audi Audi A5 sportback Foto: Audi Audi A5 sportback Foto: Audi Audi S5 sportback Foto: Audi Audi S5 sportback Foto: Audi Audi S5 sportback Foto: Audi Audi S5 sportback Foto: Audi Audi A5 sportback Foto: Audi Audi A5 sportback Foto: Audi Audi A5 sportback Foto: Audi Audi A5 sportback Foto: Audi Audi A5 sportback Foto: Audi Audi A5 sportback Foto: Audi Audi A5 sportback Foto: Audi Audi A5 sportback Foto: Audi Audi A5 sportback Foto: Audi Audi A5 sportback
Audi je predstavil novo generacijo modela A5 sportback.
Oglej si celoten članek

Tri mesece po premieri druge generacije dvovratnega modela A5 je torej nared še njegova štirivratna različica, ki se bo na trgu spopadla predvsem z BMW serije 4 grancoupejem. Resničnih presenečenj ni, saj A5 sportback oblikovno in tehnološko ponuja vse tisto, kar zmore že coupe. Prednost novinca pa je seveda v večji uporabnosti, za kar so najprej konkretno podaljšali medosno razdaljo, ki je z 2,82 metra za šest centimetrov daljša od kupejevske. Sportback ima zaradi tega več prostora za zadnja potnika, ta imata seveda na razpolago tudi lastni par vrat. Je pa dodan tudi tretji, pomožni sedež. Prav impresiven je tudi podatek glede prtljažnika, ki ima za 480 litrov prostora, kar je skorajda na ravni premium karavanov tega razreda.

Sicer pa audi A5 sportback zmore in zna še marsikaj. Vstopni model je opremljen s sedempalčnim zaslonom, kupec lahko poseže po 8,3-palčnem in še 12,3-palčnem virtualnem kokpitu, že znane iz drugih audijev. Med opcijami je tudi zvočni sistem Bang&Olufsen z 19 zvočniki, medtem ko infotainment omogoča vse najnaprednejše tipe povezovanja v splet in z mobilnimi napravami. Varnostna asistenca je vrhunska, med drugim A5 sportback pozna asistenta za gnečo ter v primeru zaviranja v sili v delčku sekunde izračuna najboljši izogibalni manever, da se lahko avto povsem izogne oviri, če to ostale okoliščine omogočajo.

Motorji so isti kot pri coupeju. A5 lahko poganjata dva TFSI ali trije TDI motorji z močmi med 140 kW (190 KM) in 210 kW (286 KM), ki so v primerjavi s prejšnjo generacijo bistveno učinkovitejši. Menjalnik je pri boljših različicah že serijsko S-tronic, torej dvosklopčni, štirikolesni pogon pa je standarden pri 3,0 TDI različici motorja. 

Že takoj na začetku pa bo na voljo tudi najbolj športni sportback S5. Poganja ga V6 bencinar z močjo 260 k" (354 KM), ki stotico odšprinta v 4,7 sekunde. Od A5 se razlikuje tudi po bolj športni zunanjosti in notranjosti.  

Zanimiv pa bo tudi vstopni A5 sportback, saj je nekakšna dvoživka. Imenujejo ga g-tron, 170-konjski motor pa lahko poganja tudi metan. 

V Nemčiji se cene za A5 sportbacka prično pri 37.800 evrih, za S5 pa pri 62.500 evrih.

dezurni@zurnal24.si

 
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.