Audi A4 ima nov obraz

Foto: Audi Audi A4 Foto: Audi Audi A4 Foto: Audi audi S4 Foto: Audi Audi A4 Foto: Audi Audi A4 Foto: Audi Audi A4 Foto: Audi Audi A4 Foto: Audi Audi A4 Foto: Audi Audi A4 Foto: Audi Audi A4 Foto: Audi Audi A4 Foto: Audi Audi A4 Foto: Audi Audi A4 Foto: Audi Audi A4 Foto: Audi Audi A4 Foto: Audi Audi A4 Foto: Audi Audi A4 Foto: Audi Audi A4 Foto: Audi Audi A4 Foto: Audi Audi A4 Foto: Audi Audi A4 Foto: Audi Audi A4 Foto: Audi audi S4 Foto: Audi audi S4 Foto: Audi audi S4 Foto: Audi Audi S4 Foto: Audi audi S4 Foto: Audi audi S4 Foto: Audi audi S4 Foto: Audi audi S4 Foto: Audi audi S4 Foto: Audi Audi A4 Foto: Audi Audi A4 Foto: Audi Audi A4 Foto: Audi Audi A4
Audi je objavil fotografije spremenjenega dizajna modelov A4, A4 avant in S4 za modelno leto 2012. Spoznali jih boste predvsem po novih svetilih.
Oglej si celoten članek

Verjetno ni naključje, da so pri Audiju novosti najavili le nekaj dni po najavi nove generacije BMW serije 3.

Pri spremembah so Nemci uporabili svojo filozofije 360 stopinj, po kateri je dosedanji audi A4 vplival na videz modela A8, ta je vplival na A6, slednji pa je zopet nakazal spremembe modela A4.

Tako kot nedavno dodelani A5/S5 je tudi družina A4 pridobila novo grafiko prednjih svetil, ki jim čez dan daje videz novi LED-"podpis". Nova je prednja šestkotna maska, prednji in zadnji odbijači, tudi zadnja svetila so dobila podpis, usklajen s tistim spredaj. Zaradi novih odbijačev so se mere za malenkost povečale, a medosna razdalja ostaja nespremenjena.

V notranjosti so na razpolago spremenjeni volanski obroči in nove barvne kombinacije, drugačen bo poslej tudi ključ za vžig. Podvozje je pridobilo novo zadnje vzmetenje, drugačno je elektromehanični krmilni mehanizem.

Varčnejši, a močnejši motorji

Nekaj sprememb je tudi pri motorjih, ki so za 11 odstotkov varčnejši, čeprav ima marsikateri več moči. A4 in A4 avant bosta na razpolago z novim 1,8-litrskim TFSI-motorjem s 125 kW (170 KM) in 320 Nm, ki pri limuzini obljublja porabo 5,6 litra, CO2 izpusti pa so sklateni na 134 gramov oziroma za petino manj od predhodnika.

2,0 TDI bo na voljo v treh različicah in sicer 100 kW (136 KM), 120 kW (163 KM) in 130 kW (177 KM). Najšibkejši obljublja porabo 4,2 litra na 100 kilometrov in 112 gramov CO2/km. V6 motor ima na zalogi 200 kW (272 KM), v različici S4/S4 avant pa 245 kW (333 KM). S4 do prve stotice pospeši v 5,0 sekunde, hitrost je omejena na 250 km/h.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.