Aston martin vantage nove generacije je popolnoma na novo zasnovan športnik, od podvozja do notranjosti. Tudi motor je glede na sklenjeno sodelovanje z AMG drugačen in ga že poznamo iz takšnih zverinic, kot je mercedes-AMG GT.
Britanski proizvajalec se je potrudil že pri sami zasnovi, o čemer priča idealna razporeditev mase 50:50, nizko težišče in skupna masa 1.530 kilogramov.
Aluminijasta šasija je močno predrugačena izpeljanka tiste iz kronskega modela DB11, blažilniki so aktivni. Avto ima zadaj kot prvi aston elektronski diferencial, ki je bolj odziven od klasičnega in je zato prenos moči na asfalt bolj zanesljiv. Vantage je sicer dolg nekaj prek 4,46 metra, kar je malenkost manj od porscheja 911, in za skoraj 30 centimetrov manj od aston martina DB11.
Notranjost je čista, a hkrati polna detajlov. Vantage naj bi bil povsem vsakodnevno uporaben avto, zato se se potrudili pri široki ponudbi odlagalnih mest. Prtljažnik je za športnika več kot spodobnih 350 litrov.
Motor je, kot že omenjeno, prišel iz delavnice AMG, športne divizije Mercedesa. V8 twin-turbo zmore 380 kW (510 KM), kar avto do 100 km/h požene v 3,6 sekunde. Merilnik hitrosti pokaže največ 313 km/h.
Cena za vantaga v Nemčiji bo 154.000 evrov.
dezurni@zurnal24.si
Izgleda kot malo večja Mazda Miata. Prejšnji modeli so bili veliko lepši, izžarevali so eleganco, sedaj pa Nintendo izgled in …