Najprej o zanimivem poimenovanju. LP v imenu namiguje na vzdolžno postavljen motor (longitudinale posteriore), črka I pa je novost v italijanskem poimenovanju in predstavlja hibridni pogon (ibrido). Še ime Asterion: kot je navada, so šli Italijani ponj nazaj v zgodovino slavnih bikov, tokrat kar v grško mitologijo. Asterion je namreč ime kretskega kralja in hkrati drugo ime za Minotavra, pol bika, pol človeka.
910-4 je koncept priključnega hibrida, ki ga poganja kombinacija V10 5,2-litrskega motorja in treh elektromotorjev. Klasični motor ima 450 kW (610 KM), elektromotorji pa dodajo še manjkajočih 220 kW, tako da je skupna moč 670 kW oziroma 910 KM. Štirica seveda pomeni štirikolesni pogon.
Avtomobil naj bi po zaslugi takšnega pogona in poimenovanja zmogel veliko. Koncept tako po italijanskih navedbah pospeši do prve stotice v 3,0 sekunde, najvišja hitrost pa je 320 km/h.
Da še kako upraviči ekološko noto, pa kažejo podatki o porabi, saj naj bi imel asterion po testnem ciklu za 100 kilometrov poti dovolj že 4,2 litra bencina, pri tem pa na kilometer izdihne 98 gramov CO2. Do 50 kilometrov daleč in do hitrosti 125 km/h lahko pelje le s pomočjo baterij.
Prinaša tudi nov oblikovalski jezik
Poleg uporabe novega tipa pogona pa koncept napoveduje še eno znatno spremembo pri bodočih lamborghinijih. Asterion se namreč očitno poslavlja od izrazito ostrih potez zadnjih 10 let, v ospredje pa zopet prehajajo mehkejši prehodi med posameznimi elementi vozila, denimo pri prednjih svetilih, ki spominjajo na bikovske izdelek izpred več desetletij.