Asterion bike pelje v novo smer

Foto: Lamboghini Lamborghini asterion Foto: Lamboghini Lamborghini asterion Foto: Lamboghini Lamborghini asterion Foto: Lamboghini Lamborghini asterion Foto: Lamboghini Lamborghini asterion Foto: Lamboghini Lamborghini asterion Foto: Lamboghini Lamborghini asterion Foto: Lamboghini Lamborghini asterion Foto: Lamboghini Lamborghini asterion Foto: Lamboghini Lamborghini asterion Foto: Lamboghini Lamborghini asterion
Lambroghini v Parizu predstavlja koncept asterion LPI 910-4. Že ime pove, da hibridni pogon zmore veliko. Res veliko.
Oglej si celoten članek

Najprej o zanimivem poimenovanju. LP v imenu namiguje na vzdolžno postavljen motor (longitudinale posteriore), črka I pa je novost v italijanskem poimenovanju in predstavlja hibridni pogon (ibrido). Še ime Asterion: kot je navada, so šli Italijani ponj nazaj v zgodovino slavnih bikov, tokrat kar v grško mitologijo. Asterion je namreč ime kretskega kralja in hkrati drugo ime za Minotavra, pol bika, pol človeka.

910-4 je koncept priključnega hibrida, ki ga poganja kombinacija V10 5,2-litrskega motorja in treh elektromotorjev. Klasični motor ima 450 kW (610 KM), elektromotorji pa dodajo še manjkajočih 220 kW, tako da je skupna moč 670 kW oziroma 910 KM. Štirica seveda pomeni štirikolesni pogon. 

Avtomobil naj bi po zaslugi takšnega pogona in poimenovanja zmogel veliko. Koncept tako po italijanskih navedbah pospeši do prve stotice v 3,0 sekunde, najvišja hitrost pa je 320 km/h. 

Da še kako upraviči ekološko noto, pa kažejo podatki o porabi, saj naj bi imel asterion po testnem ciklu za 100 kilometrov poti dovolj že 4,2 litra bencina, pri tem pa na kilometer izdihne 98 gramov CO2. Do 50 kilometrov daleč in do hitrosti 125 km/h lahko pelje le s pomočjo baterij.

Prinaša tudi nov oblikovalski jezik

Poleg uporabe novega tipa pogona pa koncept napoveduje še eno znatno spremembo pri bodočih lamborghinijih. Asterion se namreč očitno poslavlja od izrazito ostrih potez zadnjih 10 let, v ospredje pa zopet prehajajo mehkejši prehodi med posameznimi elementi vozila, denimo pri prednjih svetilih, ki spominjajo na bikovske izdelek izpred več desetletij.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.