Podjetje Thule je predstavilo potovalni kovček arcos, ki pa ga ne vozite na strehi, ampak za avtomobilom. Postavljen je na posebno konstrukcijo za vlečno napravo. Prednost te rešitve je boljša aerodinamika. Poleg tega se lahko takšen kovček uporablja tudi na avtomobilih, na katerih strešna konstrukcija ne omogoča uporabe strešnega kovčka. To so na primer nekateri električni avtomobili. Ob njihovem omejenem obsegu je tovrstni kovček lahko rešitev za večji doseg, so prepričani pri podjetju Thule.
Podjetje Thule je to konstrukcijsko rešitev transportnega boksa podvrglo celovitemu testiranju, s tem da tako postavljen boks ni imel nobenega negativnega vpliva na porabo. Kot so zapisali pri podjetju je v nekaterih primerih celo pripomogel k njenemu zmanjšanju, čeprav seveda le minimalno. Po 5400 prevoženih kilometrih v različnih vremenskih razmerah z električnim Volkswagnom ID.4 je bila povprečna poraba za 4 % nižja kot brez prtljažnika.
To je potrdila tudi največja švedska avtomobilistična revija ViBilägare, ki je tako postavljen boks preizkusila pri bencinskih in električnih avtomobilih. "Na testu smo ugotovili, da imata tako bencinski kot električni avto nekoliko nižjo porabo z vgrajenim boksom kot takrat, ko se avto pelje povsem prazen."
Brez slabosti ta rešitev ni, saj je avto s škatlo daljši, kar otežuje parkiranje, poleg pa moraš pri vzvratni vožnji upoštevati, da za seboj vlečeš nizko postavljen boks, ki ni vedno v vidnem polju voznika.
Boks thule arcos ni samo koncept, ampak gre v prodajo. Na voljo bo v dveh velikostih – M (300 litrov) in L 400 litrov. Cena naj bi bila med 1.350 in 1.400 evrov.